۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۵۵۹۰۶
نماینده خبرگان رهبری:

مدعیان پیروی از خط امام تبعیت محض از رهبری داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والملسمین پورمحمدی گفت: بدون تبعیت محض از ولایت نمی توان ادعای انقلابی بودن و پیروی از راه امام را داشت.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والملسمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه، اظهار داشت: انتظاری که مردم از مسؤولان نظام دارند، این است که در هر حال شرایط حساس نظام را درک کنند و از تفرقه دوری کنند.

 

غفلت از رهنمودهای رهبری خیانت به خون شهیدان و آرمان‌های امام است

 

وی با بیان این‌که غفلت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خیانت به خون شهدای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از این فرمودند؛ هر کسی که بخواهد اختلاف ها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند، ‌قطعاً به کشور خیانت کرده است.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که امام راحل نیز در تمامی توصیه‌های اکید خود در جمع مسؤولان بر وحدت و عدم تفرقه میان قوای مقننه و مجریه تأکید داشته اند، خاطرنشان کرد: امام خمینی در آن دوران بر هماهنگی مجلس و دولت بر فائق آمدن بر مشکلات کشور تأکید داشتند و همواره بر عدم کارشکنی و گرایش به تقوای الهی از سوی مسؤولان سفارش می کردند.

 

 بد اخلاقی‌های سیاسی مسؤولان به اصول اولیه انقلاب ضربه می‌زند 

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که باید مسؤولان به فکر تقویت وحدت باشند و از انتشار اشکالات یکدیگر اجتناب کنند، خاطرنشان کرد: هرگونه اختلاف‌نظر و مسأله‌ای که میان مسؤولان به ویژه رؤسای قوای سه گانه وجود دارد، بایستی در میان خود حل شده و از رسانه‌ای شدن چنین مسائلی در انظار عمومی پرهیز شود.

 

وی تصریح کرد: چنین اقدام هایی به اصول و مبانی اولیه انقلاب اسلامی ضربه می زند و موجب بد بینی مردم به مسؤولان نظام اسلامی می شود، گفت:  قدرشناسی از نعمت انقلاب و نظام اسلامی تنها با تبعیت از ولایت فقیه در چارچوب حفظ آرمان و هدف امام راحل(ره) و شهدا میسر می شود.

 

امام جمعه مراغه با بیان این‌که بدون تبعیت محض از ولایت نمی توان ادعای انقلابی بودن و پیروی از راه امام را داشت، گفت: ملت ایران برای به دست آوردن حکومت دینی و ولایی فرزندان خود را فدای انقلاب کرده‌اند، روا نیست که برخی خواص با بی بصیرتی دستاوردهای نظام را به باد داده و سوژه تبلیغی دست رسانه‌های خارجی بدهند.

 

حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن تیری در چشم دشمنان است

 

حجت الاسلام والملسمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی این روز تیری بر چشم دشمنان خواهد بود، به عبارت بهتر مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران برای بیعت دوباره با ولایت 22 بهمن در جشن پیروزی انقلاب شرکت می کنند.

 

وی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را استقلال سیاسی کشور در 34 سال گذشته دانست و گفت: استقلال سیاسی بهای وجودی هر کشور بوده که در پی آن استقلال نظامی و اقتصادی حاصل می شود که کشور ما به این استقلال دست یافته است./935/پ202/پ

ارسال نظرات