۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۵۵۹۰۸
امام جمعه کرمان:

مردم همیشه در جریان انقلاب اسلامی جور خواص بی بصیرت را کشیده‌اند

خبرگزاری رسا − حجت الاسلام جعفری گفت:‌ امام خمینی(ره) به موقع فرمان صادر می‏کرد و مردم هم خوب به دستورات امام توجه می‏کردند و به همین علت انقلاب اسلامی ایران به سرانجام مقصود رسید.
حجت الاسلام سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان،‌ در خطبه‏های نماز جمعه کرمان که در مصلی امام علی(ع) این شهر برگزار شد گفت:‌ در جریان انقلاب بسیاری از خواص بر دستورات امام خمینی(ره) اشکال می‏گرفتند اما مردم با توکل بر خدا و اعتماد به امام امت گوش به فرمان ایشان بودند.

وی همچنین گفت: در جریان لغو حکومت نظامی از سوی امام خمینی(ره) بعضی به امام می‏گفتند: این کار قتل عام بدون نتیجه مردم خواهد بود، اما امام در پاسخ به آن‏ها گفتند:‌ ماندن در خانه حرام و آمدن به خیابان‏ها واجب است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به ثمرات انقلاب‏ اسلامی ایران گفت: ما باید قدر این انقلاب را بدانیم چرا که هدیه‏ای الهی است برای ما و این وعده خداوند است بر کسانی که دینش را یاری کنند.

وی با بیان این که انقلاب ما بی‏نظیرترین انقلاب تاریخ است گفت: اگر به انقلاب‏های دیگر در دنیا نگاه کنیم خواهیم دید که چه کسانی در رأس امور این کشورها قرار دارند و گاهی تلاش‏های مردمشان برای رسیدن به آزادی را نا امید می‏کنند.

امام جمعه کرمان در ادامه گفت:‌ در زمان حیات امام بعضی فکر می‏کردند بعد از امام به کشور برگردند و حکومت را به دست بگیرند اما تشییع جنازه با شکوه امام خمینی(ره) به آن ها نشان داد که مردم ایران دیگر به آن ها اجازه نخواهند داد حکومت اسلامی که با تقدیم کردن شهدای بسیاری به دست آمده به راحتی از دست برود.

وی اظهار داشت: کسانی که فکر می‏کنند می‏شود با آمریکا مذاکره کرد سخت در اشتباه هستند زیرا آمریکا هیچگاه با ما صادقانه رفتار نکرده و هر زمان که حرف از مذاکره بوده از تحریم‏ها نیز حرفی به میان آمده است.

 حجت الاسلام جعفری با دعوت از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت:‌ انشاالله 22 بهمن 1391 نیز ملت ایران همچون سال‏های گذشته حضوری پر شور خواهند داشت تا جواب دندان شکنی به زورگویان داده باشند.
وی با اشاره به توصیه بعضی از علما بر حضور در راهپیمایی با وضو گفت:‌ این سفارش به این جهت بود که به راهپیمایی به چشم عبادت نگاه می‏کنند و آن را به نوعی نهی از منکر و مقابله با دشمن دین به شمار می‏آورند./9702/پ202/پ
ارسال نظرات