۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۹۹۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

برکات ولایت فقیه فرامنطقه‌ای بوده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: برکات وجودی ولایت فقیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شامل مسلمانان دیگر کشورهای جهان نیز شده است
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌سرقی امروز در همایش فداییان ولایت در مراغه با تأکید بر این‌که ولایت‌مداری رمز پیروزی ملت ایران بر توطئه‌های دشمنان نظام بوده است، اظهار داشت: استکبار جهانی با علم به نقش و جایگاه ولایت فقیه در نظام‌ اسلامی به دنبال خدشه‌دار کردن این رکن رکین نظام است.

 

وی با تأکید بر این‌که تبعیت از ولی فقیه تهدیدهای دشمنان ایران اسلامی را خنثی می کند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمن در راستای جدایی ملت با ولایت بوده است، غافل از این‌که پیوند امام و امت در نظام اسلامی با معادلات سیاسی و مادی آنان قابل محاسبه نیست.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که برکات وجودی ولایت فقیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شامل مسلمانان دیگر کشورهای جهان نیز شده است، گفت: اگر امروز شاهد بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و حتی غربی هستیم، همه از برکات رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در 34 سال گذشته بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که سیاست خارجی ایران منبعث از رهنمودهای داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای طرح‌ریزی می شود، تصریح کرد: حمایت ایران از غزه و لبنان برای مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا مهمترین دلیل افول قدرت های استکباری در جهان محسوب می شود.

 

وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در سه جنگ غزه و لبنان گفت: این رژیم در هر کدام از این جنگ ها با شکست مواجه شده و از افزایش توان نیروهای مقاومت اسلامی به ستوه آمده است، چانکه کاهش مدت زمان جنگ های این رژیم از 33 روز به 22 روز و هشت روز گواهی بر ناتوانی نظام کفر در مقابله با جوانان مقاومت اسلامی است.

 

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که حمله به سوریه و تحریک تروریست‌های داخلی از سوی رژیم صهیونیستی با هدف انتقام‌جویی از شکست های گذشته است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی حامی اصلی مستضعفان و مظلومان جهان است و توانسته در بیش از سه دهه حیات خود آرمان های اسلامی را احیا کند.

 

همچنین حجت الاسلام مهدی پورمحمد، مسؤول عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا(ع) مراغه در سخنانی با اشاره به نقش ارتش در عزت و اقتدار نظام اسلامی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ارتش در سال 57 با اقتدار وارد میدان شد و بدون کمترین آسیب به نیروی انسانی، طومار ننگین نظام سلطه را برای همیشه درهم پیچید.

 

وی با بیان این‌که همایش فدایان ولایت با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی برگزار می شود، گفت: این همایش با حضور نیروهای مسلح مستقر در مراغه شامل گروه 11 توپخانه، تیپ مستقل 221 شهید خسروتاش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، پشتیبانی منطقه چهار، نیروی انتظامی و سپاه ناحیه همراه است./935/پ202/ب

ارسال نظرات