۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۰۱۷

جشنواره ورزشی خدام کریمه اهل بیت به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه مسابقات ورزشی خدام آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با تجلیل از نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
خادمان حرم حضرت معصومه  خادمان حرم حضرت معصومه (س)
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این مراسم که با حضور تیم‌های ورزشی در قم برگزار شد، احمد حاجی زاده، معاون مالی و اداری آستان در سخنانی گزارشی از روند برنامه های ورزشی این آستان ارائه داد.
وی توجه به ورزش را برای حفظ نشاط فکری و جسمی جامعه ضروری دانست و با بیان این که نهادها وسازمان‌های مختلف موظف به حفظ روحیه کارکنان خود هستند، گفت: در این راستا، آستان مقدس قم با تشکیل اداره تربیت بدنی و ساخت سالن‌های ورزشی متفاوت، اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
معاون مالی و اداری آستان مقدس قم، درباره برگزاری جشنواره ورزشی خدام کریمه اهل بیت(ع) در آستانه سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این جشنواره، 360 نفر ورزشکار و حدود 40 نفر نیز کادر اجرایی شرکت داشتند.
وی افزود: این جشنواره در رشته‌های فوتسال، والیبال، پینگ پنگ و طناب کشی برگزار شد.
گفتنی است، جشنواره ورزشی خدام کریمه اهل بیت(ع) از روز پنجشنبه، 28دی ماه سال جاری آغاز شد که در روز اختتامیه، با اهدای جوایزی، از افراد و تیم های برتر تجلیل به عمل آمد./907/د102/پ
ارسال نظرات