۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۵۶۱۴۰
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سخن از مذاکره با وجود تحریم‌ها مضحک است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: سخن از مذاکره در شرایطی که شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران اعمال شده، مضحک است.
ايران.اسرائيل.آمريکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مهدی دواتگری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در مراغه با بیان این‌که طرح مسأله مذاکره از سوی آمریکا اوج خفت برای ایالات متحده و پیروزی ارزشمندی برای ملت ایران محسوب می شود، اظهار داشت: سخن از مذاکره در شرایطی که شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران اعمال شده، مضحک است.


وی با بیان این‌که طرح مذاکره با انقلاب اسلامی از سوی آمریکا، نتیجه وحدت و اتحاد مردم و مسوولان در حفاظت از نظام اسلامی است، تصریح کرد: طرح مذاکره با ایران، نتیجه شکست قدرت استکباری غرب و آمریکا است، سردمداران نظام مستکبر غربی باید بدانند که قبل از طرح مسدله مذاکره بایستی حسن نیت خود را ثابت کنند.


نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مواضع نظام اسلامی در خصوص مسأله مذاکره با نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین می شود، تصریح کرد: دشمنان بدانند که همه مسؤولان نظام در سیاست های کلان از جمله مسأله مذاکره با آمریکا پیرو نظر و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند.


دواتگری با اشاره به این‌که سیاست دوگانه آمریکا در قبال ایران نشان از خوی منافقانه و استکباری آنان است، گفت: آمریکا از سویی طرح مذاکره با ایران می کند و از سوی دیگر سخن از اعمال تحریم‌های فلج کننده و بی سابقه دارد، چنین تناقضی نشان می دهد که آنان از طرح مذاکره با ایران به دنبال اهدافی دیگر هستند که ملت ایران به خوبی با آن توطئه‌های شوم آشنایی دارند.


وی با اشاره به این‌که حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از مقبولیت و جمهوریت نظام اسلامی ایران است، تصریح کرد: آمریکا و ایادی غربی‌اش بدانند که ملت ایران نه تنها از نظام و ولایت فاصله نگرفته‌اند، بلکه تا آخرین نفس و قطره خون پای آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا جانفشانی خواهند کرد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وحدت و یکپارچگی مردم ایران در مقابله با دشمنان نظام را موجب خنثی شدن توطئه های دشمن و عقب نشینی آنان از مواضع خصمانه دانست و گفت: 22 بهمن فرصتی برای آشنایی بیشتر با افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) و رهنمودهای داهیانه رهبر انقلاب است.


وی خواستار قدرشناسی از نعمت ولایت و نظام اسلامی شد و افزود: وحدت اعتقادی، ریشه و اساس پیوند مردم ایران با ولایت فقیه است، مهمترین نعمت انقلاب اسلامی ایران، احیای شعائر اسلامی، ایمان به وعده های حق الهی، جاری شدن احکام قرآن، معنویت و خداپرستی است، با رهبری امام راحل، حکومت اسلامی براساس دین و قرآن در ایران شکل گرفت و مردم متدین هم به صحنه آمدند و امروز شاهد شعار الله اکبر ملت ایران از زبان انقلابیون کشورهای منطقه هستیم./935/پ202/پ

ارسال نظرات