۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۵۶۳۳۶

فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ زمان ثبت نام از متقاضیان جذب در هیأت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در پنج رشته تا 10 اسفندماه اعلام شده است.
فراخوان جذب هيأت علمي دانشگاه علوم اسلامي رضوي

علی جانفزا٬ مسؤول روابط‌عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی به منظور تکمیل کادر آموزشی خود و در راستای افزایش رشته‌های تحصیلی جدید در مقاطع مختلف٬ با انجام مصاحبه و گزینش در پنج رشته اقدام به جذب هیأت علمی کرده است.

 

وی ادامه داد: پذیرش هیأت علمی با مجوز هیأت امنای دانشگاه صورت می‌پذیرد؛ این فراخوان٬ چهارمین دوره جذب هیأت علمی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی است که با نظارت و ثبت نام از طریق درگاه جذب وزارت علوم و دانشگاه علوم اسلامی رضوی تا دهم اسفندماه انجام می‌شود.

 

وی در خصوص شرایط ثبت نام از متقاضیان اظهار داشت: دارا بودن مدرک دکترای تخصصی یا سطح چهار حوزه و همچنین دارا بودن شرایط عمومی طبق ضوابط و مقررات وزارت علوم٬ از شرایط ثبت نام است.

 

جانفزا تصریح کرد: ثبت نام از تمامی متقاضیان صورت می‌پذیرد ولی افراد دارای تحصیلات حوزوی در اولویت قرار خواهند‌ داشت٬ همچنین رزومه علمی متقاضی دارای اهمیت بالایی است.

 

وی با اشاره به افزایش رشته‌ها در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: پذیرش در رشته ادبیات فارسی و ادبیات عرب در مقطع کارشناسی ارشد و رشته حقوق بین‌الملل در مقطع دکترا قطعی است، ولی مجوز اجرای برخی رشته‌ها صادر نشده است، از جمله فقه و مبانی٬ اقتصاد اسلامی و حقوق در مقطع کارشناسی٬ فقه جزایی در مقطع دکترا و چند گرایش در رشته فلسفه و کلام در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که برنامه درسی این مقاطع به تصویب شورای برنامه‌ریزی وزارت علوم رسیده است.

 

وی افزود: جذب این دوره در پنج رشته زبان عربی٬ کلیه گرایش‌ها٬ حقوق در گرایش‌های خصوصی و بین‌الملل٬ فقه و حقوق اسلامی در گرایش‌های فقه جزایی٬ فقه و حقوق اسلامی و فقه سیاسی٬ فلسفه در گرایش‌های فلسفه غرب٬ فلسفه اسلامی و عرفان اسلامی و رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی نیز با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی خواهد بود.

 

گفتنی است٬ متقاضیان می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات تکمیلی و ثبت نام٬ به وب‌سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به آدرس www.razavi.ac.ir مراجعه نمایند./932/ت302/ب

ارسال نظرات