۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۵۶۴۳۷

نشست پرسش و پاسخ با موضوع «عالم ذر» در پردیس تهران برگزارشد

خبرگزاری رسا - چهارمین نشست از سلسله جلسات پرسش و پاسخ‌های کلامی و اعتقادی با موضوع «عالم ذر» به همت گروه کلام پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد.
نشست علمي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث، چهارمین نشست از سلسله جلسات پرسش و پاسخ‌های کلامی و اعتقادی با موضوع «عالم ذر» به همت گروه کلام پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث، با حضور جمعی از دانشجویان پردیس تهران و مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث صبح امروز سه شنبه 24 بهمن ماه در تالار شیخ طوسی(ره) این مجموعه دانشگاهی برگزار شد.
 در این نشست علمی، استادان گروه کلام از جمله افضلی، دکتر قندهاری، دکتر خالقیان و دکتر دولتی پیرامون موضوع «عالم ذر» سخن گفتند.
افضلی در بخش نخست این نشست به ارایه تصویری اجمالی و اولیه از «عالم ذر» پرداخت و پس از آن به پرسش‌های حاضران در جلسه به همت استادان گروه کلام پاسخ داده شد.
وی در ادامه به پرسش‌های طرح شده از سوی دانشجویان اشاره کرد و گفت: اهم پرسش‌های طرح شده در جلسه به موضوعات اعتقاد فرق اسلامی به «عالم ذر»، «طینت انسان با ژن»، «دلیل فراموشی عالم ذر» و احادیث مربوط به این عالم اختصاص دارد.
شایان ذکر است، دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی و همچنین عموم علاقه‌مندان از طریق سایت پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث به صورت آنلاین در این نشست شرکت داشتند که به پرسش‌های مطرح شده آن‌ها نیز پاسخ داده شد.
گفتنی است، با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان از سلسله جلسات پرسش و پاسخ‌های کلامی و اعتقادی، ادامه نشست بعدی با موضوع «عالم ذر» در تاریخ 27 فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرار دارد./907/د102/پ
ارسال نظرات