۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۵۷۳۷۴
امام جمعه شبستر:

مسؤولان تقوا و صبر را اصول کاری خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: مسؤولان باید با تبعیت از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی تقوا و صبر را جزو اصول کاری خود قرار دهند.
حجت الاسلام علي محمدزاده، امام جمعه شبستر حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر امروز در یادواره شهدای شهر کوزکنان اظهار داشت: توصیه‌های مهم و ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان‌شرقی باید نصب العین مسؤولان قرار گیرد.

 

وی با بیان این‌که مسؤولان باید با تبعیت از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی تقوا و صبر را جزو اصول کاری خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: هر مسؤولی که که رهنمودهای مهم رهبر انقلاب را ملاک عمل قرار ندهد، هم به خود، هم به ولایت و هم به عموم مردم ظلم کرده است.

 

معاون امور واحدهای آموزشی و طلاب حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: هر مسؤولی باید نسبت به حدود و شرح وظایف مسؤولیت خود در جهت خدمتگزاری به مردم اتقلابی و شهیدپرور کشور تلاش کند، هرگونه بی بصیرتی، قرار گرفتن در پازل دشمن ارزیابی شده و از سوی مردم مطرود خواهد بود.

 

امام جمعه شبستر در ادامه به ارزش و قداست برگزاری یادواره های شهدا پرداخت و گفت: برگزاری چنین یادواره‌های شهدا برای آگاهی و بصیرت تک تک مردم جامعه ضروری و مهم است، در حقیقت در این یادواره گردهم می آئیم تا یادآوری کنیم که شهدا شهید شده اند تا رابطه بشر با امام، قرآن و ولایت مطلقه فقیه حفظ شود.

 

حجت الاسلام محمدزاده افزود: شهدا راه عزت، تعالی و اقتدار نظام اسلامی را روشن کرده اند و این بهشتی که خداوند وعده داده تنها یک آرزو است، نه هدف و فقط شهدا دوست دارند تا از بهشت دوباره برگشته و در راه خدا، قرآن و ناموس بار دیگر به قصد قربت، شهید شوند، به عبارت دیگر بهشت به خاطر شهدا بهشت شده است.

 

وی راه و آرمان شهدا را سعادت‌بخش دانست و تصریح کرد: انسان باید در هر حال تلاش و حرکت کند، وگرنه ایمان دیروزی او با ایمان امروزی فرقی نخواهد داشت و اگر ایمان انسان روز به روز رشد نکند، فردی عقب مانده هست و زیان کرده است.

 

گفتنی است، این مراسم معنوی با مداحی سیدمحمد عاملی و اعطای هدیه به خانواده های شهدای شهر کوزکنان پایان یافت./935/پ202/س

ارسال نظرات