۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۵۷۴۸۴
آیت الله مقتدایی:

بارگاه حضرت معصومه مبنای تشکیل حوزه علمیه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وجود بارگاه حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم را مایه خیر و برکت و مبنای تشکیل حوزه های علیمه دانست.
آيت الله مرتضي مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در همایش و آیین افتتاح ساختمان حوزه علمیه امام صادق(ع) خوراسگان، با تسلیت به مناسبت شهادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و همچنین بیان اوصاف و ویژگی های آن حضرت و نیز زحمات رنج هایی که کشیدند، گفت: وجود حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم مایه خیر و برکت از گذشته تاکنون و نیز مبنای تشکیل حوزه‌های علمیه است.


 وی بیان کرد: مردم و خیرین بهترین پشتوانه حوزه‌های علمیه در ساخت‌و‌ساز مدارس هستند و می‌توانند ارتباطشان را با حوزه‌ها، مراکز و نهادها حفظ کنند تا یاری‎گر آنان باشند و ما نیز با این پشتوانه به ساخت مدارس می پرادزیم.


آیت الله مقتدایی با بیان این که در ساخت این حوزه علمیه کمک های زیادی از سوی مردم شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ساخت این مدرسه کمک و اقدامات بسیاری از سوی علمای شهر اصفهان صورت گرفته است.


وی همچنین یادآور شد: امیدواریم به یاری مسؤولان و آیت الله طباطبایی نژاد در سال‌های آینده قسمتی دیگر از زمین های وقف شده به بهره برداری برسد./939/پ202/ب

ارسال نظرات