۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۵۷۵۷۹
امام جمعه آمل:

تحریم های دشمنان سبب پیشرفت انقلاب اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که تحریم های دشمنان سبب پیشرفت انقلاب اسلامی شد، بیان داشت: چون در سختی افتادیم لیاقت پیدا کرده و استعدادهای خود را شکوفا کردیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با بیان این که تقوا قوه و نیروی احتیاط کننده ای است که انسان محتاط انجام می دهد، گفت: تقوا سبب می شود تا انسان بی گدار به آب نزده و مسیر حق را با دقت طی کند.

 

وی با اشاره به این که انسان باید مراقب اعمال خود باشد و ببیند که دارد چه کاری انجام می دهد، بیان داشت: هر چیزی را که بکاریم همان چیز را درو خواهیم کرد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان باید از نیازمندان دست گیری کرده و یاریگر آنان باشد، خاطرنشان کرد: انسان باید در زمان خود انفاق کرده و دلسوز همه مسلمانان باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که هر چیزی که در دنیا با نیات و اعمال خود انجام دادیم در سرای آخرت ظاهر می شود، خاطرنشان کرد: انسان باید مخلص و متقی بوده و به گفته بزرگان عمل کند که موجب سعادت او خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که خواسته های ما نباید زودگذر بوده و مشروعیت نداشته باشد، گفت: انسان باید دنبال خواسته های مشروعی باشد که سبب تعالی و تکامل او می شود.

 

وی با تاکید بر این که انسان باید همیشه به یاد حق بوده و فریب نقشه های شیطان را نخورد، بیان داشت: انسان باید از سیری دوری کند که سیری سبب باز شدن درهای جهنم و بسته شدن درهای بهشت می شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان اگر بتواند بر خود فائق آید و به تقوای او خدشه ای وارد نشود می تواند به مراتب والا دست یابد، گفت: انسان نباید به تعالیم دینی با سلیقه خود عمل کرده که در این صورت پشیمان خواهد شد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که دشمن همه گونه دام های خود را گسترده است و از هر طرفی به شیعیان سخت گیری وارد می کند، بیان داشت: انسان نباید از کنار این مسائل به آسانی عبور کند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که امروز روزی نیست که انسان به خاطر سود بیشتر احتکار کند، خاطرنشان کرد: کسی نمی گوید معامله ای نباید صورت گیرد بلکه باید انصاف از سوی همگان رعایت شود.

 

وی گفت: دشمنان از تفرقه و اختلاف ما خوشحال می شوند که همیشه باید به دنبال وحدت باشیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که تحریم های دشمنان سبب پیشرفت انقلاب اسلامی شد، بیان داشت: چون در سختی افتادیم لیاقت پیدا کرده و استعدادهای خود را شکوفا کردیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ما موشک و جنگنده برای دفاع از خود می سازیم و بر خلاف دیانت آن را بر سر انسانی شلیک نمی کنیم، گفت: در امور مختلف پیشرفت های ارزنده ای داشتیم که باید آن  را قدر بدانیم./950/پ201/ب

ارسال نظرات