۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۵۷۶۵۲
مشاور استاندار در امور روحانیت:

آمریکا با مطرح کردن مسأله مذاکره به دنبال فتنه انگیزی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام احمدی با بیان این که دعوت آمریکا از ایران به مذاکره، واقعی و حقیقی نیست، گفت: درخواست کننده مذاکره باید گذشته را جبران و حسن نیت خود را ثابت کند.
حجت‌الاسلام  قهرمان احمدي، مشاور استاندار آذربايجان‌شرقي در امور روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت امروز در نشست شورای اداری شهرستان هریس با اشاره به توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر فریب آمریکا از طرح مذاکره با ایران اظهار داشت: آمریکا در هر یک از مقاطعی که مسأله مذاکره با ایران را طرح کرده است، به دنبال فتنه‌انگیزی بوده است.

 

وی با تأکید بر این‌که اعتماد به آمریکا با توجه به سوابق تاریکش غیرعقلایی است، خاطرنشان کرد: هیچ حسن نیتی در ادعای اخیر آمریکا مشاهده نمی شود، به عبارت بهتر ملت ایران، در صدق ادعاهای آمریکا شک دارد، چراکه از یک طرف تحریم ها را تشدید می کند و از سوی دیگر دعوت به مذاکره دارد.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به این‌که دعوت آمریکا از ایران به مذاکره، واقعی و حقیقی نیست، گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند؛ ایران اهل منطق و مذاکره است اما نه در شریط فشار و تهدید، ضمن این‌که درخواست کننده مذاکره باید گذشته را جبران و حسن نیت خود را ثابت کند.

 

امام جمعه هریس ادامه داد: غیر منطقی بودن دولتمردان آمریکایی و توسل آنها به زورگویی از جمله عوامل تسلیم نشدن ملت ایران در مقابل آنها است، چنان‌که رهبر انقلاب در بیانات خود به نقش آمریکا در فتنه 88 اشاره کردند و فرمودند که در چنین شرایطی گفتگوی منطقی جاری نخواهد شد.

 

وی حضور پرشور، آگاهانه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی کوبنده به تحریم های دشمنان دانست و اظهار داشت: حضور مردم در تمام صحنه های انقلاب اسلامی همواره خاری بر چشم دشمنان بوده است، چراکه این انقلاب با محوریت ولایت به پیروزی رسیده و مردم صاحبان اصلی آن هستند.

 

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت رسانی شایسته و بی منت مسؤولان به مردم گفت: خدمت رسانی بی منت برای مردم همیشه از مطالبات رهبری بوده و مسؤولان باید بر این امر همیشه آماده باشند، انتظار داریم متولیان امر در آستانه عید بر تنظیم قیمت های بازار و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و اخلالگران کنندگان اقدامات قاطع و جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام احمدی در پایان با تأکید بر این‌که جلب اعتماد و رضایت مردم لازمه تداوم انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: جدیت، اقتدار و عدالت قوه قضاییه در نخستین مرحله از رسیدگی به پرونده بزرگ فساد مالی رضایت مردم را به دنبال داشته که بایستی در نظر داشت که استقرار عدالت مهمترین هدف تشکیل نظام اسلامی است و مبارزه با فساد اقتصادی از ضروری ترین ابعاد عدالت محسوب می شود./935/پ202/ب

ارسال نظرات