۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۷۹۳۰

اجرای گفتمان‎های دینی ویژه طلاب و دانشجویان در خوی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی خوی از برگزاری گفتمان های دینی ویژه طلاب مدارس علمیه و دانشجویان مراکز دانشگاهی در این شهرستان خبر داد.
اجرای گفتمان‎های دینی ویژه طلاب و دانشجویان در خوی

حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا، رییس اداره تبلیغات اسلامی خوی در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: گفتمان های دینی ویژه طلاب مدارس علمیه و دانشجویان مراکز دانشگاهی با هدف افزایش سطح دانش و بینش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که تا کنون سیصد نفر از طلاب و دانشجویان در این گفتمان ها شرکت کردند، پرداختن به مباحث سیاسی، واکاوی شرایط فرهنگی و علمی عصر حاضر برای مقابله با انواع هجمه های دشمنان و آسیب شناسی فضای موجود حاکم بر عرصه های مختلف را از جمله موضوعات گفتمان های دینی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام معصومی نیا، همچنین به برگزاری گفتمان های دینی دانش آموزی اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز در دهه مبارک فجر تعداد 20 گفتمان در سطح مدارس شهرستان خوی اجرا شده است.

 

وی مهارتهای زندگی، آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب، آسیب شناسی مسیر تعالی و رشد ارزش ها و آرمانهای انقلاب و رسالت دانش آموزان در این عرصه را از موضوعات گفتمان های اجرای در مدارس عنوان کرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی خوی، همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر دوره آموزش احکام ویژه بانوان در چهار کلاس با حضور تعداد یکصد نفر در حال برگزاری است و مدت آموزش این دوره 18 ساعت خواهد بود که در آن بانوان با احکام های ویژه زیر نظر اساتید مجرب آشنا می شوند./936/ت302/ب

ارسال نظرات