۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۵۸۲۸۷
آیت الله نورمفیدی:

نظر به وجه الله مهم ترین امتیاز خداوند به شهدا است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورمفیدی، نظر به وجه الله را یکی از امتیازهای بزرگ شهیدان دانست و گفت: نخستین امتیازی که به شهدا داده می شود این است که با ریخته شدن نخستین قطره خون شهید همه گناهانش بخشوده می شود و این امتیاز بسیاری بزرگی است که از سوی خداوند متعال به شهدا داده می شود.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار رییس قوه قضاییه با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در گرگان شهدا را تجلی ذات الهی دانست و با بیان این که شهدا مایه عزت و افتخار نظام اسلامی هستند، گفت: اقتدار وعظمت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 

وی با بیان این که جلوه حق در وجود شهدا نمایان شده بود، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون پاک خود در راه حفظ و حراست از میهن اسلام نظام را بیمه کردند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، نظر به وجه الله را یکی از امتیازهای بزرگ شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: نخستین امتیازی که به شهدا داده می شود این است که با ریخته شدن نخستین قطره خون شهید همه گناهانش بخشوده می شود و این امتیاز بسیاری بزرگی است که از سوی خداوند متعال به شهدا داده می شود.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که نمی توان جایگاه شهیدان را به خوبی توصیف کرد، گفت: امروز همه ما مدیون این انسان های بزرگ و والا مقام هستیم.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که شهدا به همان مقامی که انبیای الهی ئانل آمدند رسیدند، گفت: مقام شهید بسیار والاتر از این است که بتوان در سخنانی آن را توصیف کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین که امروز همه ما در برابر خون پاک شهدا مسؤول هستیم، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر آرمان ها و ارزش هایی که شهدا در پی آن بودند مهم ترین رسالت امروز آحاد جامعه به ویژه مسؤولان است.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که همه باید تلاش کنیم که در مسیری رسیدن به هدفی که شهدا در پی آن بودند حرکت کنیم، بیان داشت: مهم ترین دغدغه شهدا حفظ و حراست از نظام اسلامی و ولایت بود و امروز وظیفه همه است که در این مسیر تعیین شده گام بردارند.

 

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود با بیان این که جانبازان باید مدال افتخاری که خداوند نصیب آنها کرده را به خوبی حفظ کنند، خاطرنشان کرد: باید این عزت و افتخار الهی با تلاش حفظ و حراست شود.

 

آیت الله نورمفیدی همچنین بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بخش های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت های موجود به منظور گسترش این فرهنگ دینی در جامعه اسلامی بهره گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رییس قوه قضاییه و مسؤولان عالی قضایی به استان اشاره کرد و گفت: این سفر دو روزه به یقین دستاوردهای خوبی برای استان و مردم خواهد داشت.

 

آیت الله نورمفیدی دیدار مسؤولان عالی قضایی کشور با خانواده های معظم شهدا را دارای پیام ارزشمندی خواند و ادامه داد: احترام به شهدا و خانواده‌های آن‌ها تعظیم و تکریم به مقام شامخ ایثار و شهادت است./950/پ202/س

ارسال نظرات