۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۵۸۵۴۷
نماینده خبرگان رهبری:

تأمین آسایش و رفاه مردم تأکید جدی قرآن کریم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: بر خلاف تبلیغات سوء رسانه‌های معاند، دین مبین اسلام بر تأمین رفاه و آسایش مردم تأکید دارد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در مراسم بهره برداری از مجموعه پرنیان مراغه اظهار داشت: روزهای پایانی سال فرصتی برای تحلیل و بررسی عملکرد مسؤولان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

 

وی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی از سال ها قبل تمرکز ویژه ای برای اخلال در نظام اقتصادی کشور داشته‌اند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر با رویکردی اقتصادی نسبت به نام‌گذاری سال‌ها مسؤولان را متوجه توطئه های دشمنان کرده بودند که گاه مورد توجه قرار گرفته و متأسفانه گاهی هم غفلت هایی صورت گرفته است.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به جایگاه تولید ملی و حمایت از سرمایه گذاری و همچنین نهایت خودکفایی در آموزه های دینی و قرآنی اظهار داشت: در آموزه های اسلامی و قرآنی تاکیدهای فراوانی بر تامین آسایش، رفاه و رفع دغدغه های مردم شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که بر خلاف تبلیغات سوء رسانه‌های معاند، دین مبین اسلام بر تأمین رفاه و آسایش مردم تأکید دارد، تصریح کرد: اسلام با اسراف، تبذیر و مصرف‌گرایی مخالف است، اسلام سفارش به مصرف صحیح و بهینه از نعمت‌های بی‌شمار الهی دارد.

 

وی با بیان این‌که آموزه های دینی اسلام بر افزایش تولید ملی و خودکفایی جامعه اسلامی در جهت رفع معضل بیکاری و اشتغالزایی سفارش دارد، گفت: کسانی که در راه آبادانی و تامین رفاه جامعه تلاش می کنند و با سرمایه گذاری اقتصادی سبب اشتغالزایی و رفع بیکاری شده اند، مورد احترام اسلام، جامعه و نظام هستند.

 

نماینده خبرگان رهبری در ادامه با تأکید بر فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: سرمایه گذاری در بخش های مختلف جامعه عامل مهمی در آبادانی و پیشرفت منطقه بوده و زمینه اشتغال برای آحاد مردم را فراهم می کند.

 

امام جمعه مراغه تصریح کرد: مسؤولان باید با تسهیل در امر سرمایه گذاری و حمایت از تولید ملی، برای توسعه اقتصادی منطقه تلاش کنند، به عبارت بهتر از کسانی که برای آبادانی، توسعه شهر و رفع مشکل بیکاری تلاش می کنند باید حمایت و قدردانی کرد./935/پ202/س 

ارسال نظرات