۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۵۸۵۵۹
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

آمریکا و غرب از تحریم ایران پشیمان خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان، تأکید کرد: حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه سبب شد تا ایران با قدرت بیشتر پای میز مذاکرات بنشیند.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم آباد، نتیجه مذاکرات ایران با گروه 1+5 را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه سبب شد تا ایران با قدرت بیشتر پای میز مذاکرات بنشیند.

امام جمعه خرم آباد پیام حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه را دفاع از حق مسلم خود یعنی انرژی هسته عنوان کرد و گفت: مردم ایران در دستیابی به انرژی هسته ای پیروز میدان خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی پیروزی ایران در مذاکرات 1+5 را در وضعیت فشار تبلیغاتی دشمن بسیار خوشحال کننده عنوان کرد و گفت: پیشرفت های ایران در زمینه انرژی هسته ای نتیجه مقاومت ملت ایران در طول 34 سال گذشته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان توطئه تحریم از سوی دشمن را شکست خورده قلمداد کرد و تأکید کرد: تحریم و فشار اقتصادی ایران سبب ضرر و زیان دشمن خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود پایبندی ملت ایران در طول 34 سال پس از پیروزی انقلاب بر آرمان های شهدا و امام راحل بی مثال عنوان کرد.

امام جمعه خرم آباد به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم از سوی سپاه اشاره کرد و گفت: این رزمایش بار دیگر قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

نماینده ولی فقیه در لرستان سپاه پاسداران اسلامی را از ارکان مهم انقلاب عنوان کرد و افزود: تضعیف قدرت سپاه وارد کردن خدشه بر اقتدار و ابهت نظام اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمک به نیازمندان و محرومان کاری بسیار ارزشمند است و ائمه معصوم نیز بر ترویج این سنت حسنه تأکید داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) را استمرار سیره معصومین عنوان و تصریح کرد: در اسلام هیچ چیزی به اندازه احسان و نیکوکاری سفارش نشده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به 15 اسفند ماه روز منابع طبیعی و درختکاری اشاره کرد و گفت: قطع درختان، گناهی بزرگ محسوب می شود؛ چرا که با این کار حیات انسان و موجودات زنده به خطر می افتد.

امام جمعه خرم آباد در پایان سخنان خود، حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از قطع درختان را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: متأسفانه استان منابع طبیعی و درختان به راحتی از سوی برخی از بین می رود./9464/پ202/ج

ارسال نظرات