۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۵۸۶۸۳
فردا؛

همایش کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه 13 اسفند ماه برگزار می شود.
همایش کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود

حجت‌الاسلام کاظم سواری، دبیر کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و مدارس علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از برگزاری همایش سالانه کمیته‌‌های همکاری‌ آموزش و پرورش و حوزه علمیه خوزستان در تاریخ سیزدهم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام سواری به زمان و مکان برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: همایش سالانه کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه خوزستان از ساعت 9 صبح در محل پژوهشکده آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار می‌شود.

 وی با بیان این که میهمان ویژه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی، مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش خواهد بود، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه شهرستان ها، مدیران مدارس علمیه، رؤسای اداره آموزش و پرورش نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام سواری هدف از برگزاری این همایش را ارزیابی عملکرد کمیته‌های همکاری آموزش و پرورش و مدارس علمیه استان خوزستان در سال جاری عنوان کرد و افزود: در این همایش مسائلی با موضوع توجیه و ارائه راهکارهای جدید برای سال آینده نیز مطرح خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه هایی که از سوی کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش انجام می شود سبب تقویت هرچه بیشتر  و ارتباط دانش آموزان با مساجد و روحانیت می شود.

حجت الاسلام سواری با اشاره به این که نیاز ضروری نظام آموزشی کشور به مبلغان فعال و کارشناسان است، تصریح کرد: کمیته همکاری ها بزرگ ترین فرصتی است که باید حوزه های علمیه و اداره های آموزش و پرورش، استفاده کامل را از این فرصت استثنایی داشته باشند./9464/ت303/ب

ارسال نظرات