۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۵۸۶۸۵
مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی:

مسؤولان برای سفر مردم به عتبات عالیات برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند

خبرگزاری رساـ مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: متأسفانه مسؤولان آن چنان که به سفرهای زیارتی دیگر عنایت دارند، به سفر زیارتی عتبات عالیات توجه نمی‌کنند.
حرم امام حسين(ع)

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مسعود مجردی، مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی، دوازدهم اسفند در همایش روحانیون عتبات عالیات منطقه خراسان که در مجتمع آیهها مشهد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اشتیاق مردم ایران به زیارت عتبات عالیات و به منظور رفاه حال زائران عراق به زودی سفرهای ارزان قیمت با کاهش هزینههای سربار در استان راهاندازی خواهد شد.

وی با بیان این که با راهاندازی سفرهای ارزان قیمت در ایام نوروز هر هفته 50 کاروان زیارتی به عتبات عالیات از طریق مسیر جادهای اعزام میشوند، گفت: از آنجا که انجام سفر به عتبات عالیات از طریق مسیر جادهای ارزان‌تر از راه هوایی است، از این رو میتوان از روحانیون بیشتری در این سفرها  بهره مند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش  تصریح کرد: در ارزیابی انجام شده، می توان به این نتیجه رسید که 30 درصد زائرین عتبات عالیات تکراری هستند و 70 درصد فقط یک بار توفیق تشرف می‌یابند و متاسفانه مسؤولین، سازمان‌ها و دست‌اندرکاران آن چنان که به سفرهای زیارتی دیگر عنایت دارند، به سفر زیارتی عتبات عالیات توجه نمی‌کنند./934/د101/س

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات