۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۵۹۰۱۳

سفر استادان و طلاب بوسنیایی به خوزستان

خبرگزاری رسا ـ استادان حوزه، طلاب و کارشناسان دینی بوسنی و هرزگوین برای شرکت در کلاس‌های آموزش معارف اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی به خوزستان سفر کردند.
سفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سی نفر از استادان حوزه، طلاب و کارشناسان دینی کشور بوسنی و هرزگوین جهت شرکت در کلاس های آموزش معارف اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی پس از ورود به ایران جهت شرکت در کلاس های آموزشی و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب به خوزستان سفر کردند.

در این دوره که با حضور طلاب بوسنی و هرزگوین برگزار می شود مسائلی همچون آموزش معارف اسلامی، آشنایی با مبانی انقلاب اسلامی، آشنایی با اندیشه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس در ایران و تفاوت های آن با دیگر جنگ ها  مطرح می شود.

در این دوره آموزشی از استادان مطرح حوزه علمیه خوزستان همچون حجج الاسلام میراحمدرضا حاجتی، رضا حیدری، عبدالباری جوانمردزاده، گلزار استفاده خواهد شد.

 دکتر موسوی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در این کلاس آموزشی به تبیین ابعاد جنگ تحمیلی و خاطراتی از آن زمان می پردازد.

بنابر این گزارش، سفر هیأت بوسنی و هرزگوین به ایران 23 روز به طول خواهد انجامید که 4 روز اقامت در مشهد، 7 روز در قم و 12 روز در خوزستان خواهد بود.

دیدار با آیات سید محمد علی موسوی جزایری و سید علی شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از برنامه جانبی این سفر است.

گفتنی است، کلاس های آموزشی این هیأت در محل مرکز آموزش و فنون شرکت ملی نفت ایران واقع در منطقه برومی اهواز در حال برگزاری است./9464/پ202/س

ارسال نظرات