۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۵۹۰۹۰
برای سال تحصیلی 93-92 انجام می‌شود؛

پذیرش رشته تخصصی تبلیغ گرایش حج ویژه خواهران طلبه

خبرگزاری رسا ـ حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برای سال تحصیلی 93 ـ 92 در مقطع سطح سه رشته تبلیغ گرایش حج پذیرش می‌کند.
آزمون خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت از طریق حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی 93ـ92 در مقطع سطح سه رشته تبلیغ گرایش حج از بین خواهران معینه پذیرش می‌کند.

اعتقاد و التزام به ولایت مطلقة فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، احراز صلاحیت‌های جسمی، فکری، اخلاقی و رفتاری‌، موفّقیّت درآزمون و مصاحبه علمی رفتاری و سایر مراحل پذیرش و عدم اشتغال منافی با تحصیل و عدم تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه از شرایط پذیرش در این مقطع می‌باشد.

همچنین تعهّد مکتوب نسبت به اتمام دوره، رضایت پدر یا همسر، داشتن مدرک سطح 2 دورة عمومی یا نظام قدیم،‌تحصیل به شیوه حضوری در شهرهای قم و تهران،‌ سکونت با همسر یا والدین در شهر محل استقرار واحد آموزشی انتخابی‌ و معینه بودن و داشتن حداکثر 42 سال سن از دیگر شرایط پذیرش در مقطع سطح سه رشته تبلیغ گرایش حج است.

متقاضیان شرکت در مقطع سطح سه رشته تبلیغ گرایش حج و زیارت تا 28 اسفندماه 91 مهلت دارند در این دوره نام‌نویسی کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی اینترنتی www.whc.ir و سامانه مرکز آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت به نشانی www.amoozesh.hajj.ir مراجعه کنند. /920/د102/ی

ارسال نظرات