۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۵۹۵۳۵
نماینده خبرگان رهبری:

انتظار مردم از مسؤولان مقابله با تورم بی حساب و کتاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: غفلت از توصیه‌های ولایت فقیه در هر مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی سبب بروز آفت‌ها و انحرافات مختلف بوده است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهنمودهای داهیانه رهبر انقلاب در بخش های مختلف همواره راهگشای امور بوده است.

 

وی با تأکید بر این‌که غفلت از توصیه های ولایت فقیه در هر مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی موجب بروز آفت‌ها و انحرافات مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: بخشی از سخنان معظم له در دیدار روز گذشته، تأکید بر رفع مشکلات اقتصادی و گرانی های موجود بود که مسؤولان نظام بایستی با اقدامات جدی و عملی فرصت سوء استفاده از سودجویان را بگیرند.

 

نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: همان گونه رهبر انقلاب اسلامی اشاره کردند؛ برخی از این مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم هاست و برخی هم مربوط به مدیریت ها و سیاست های اقتصادی است، اما نکته مهم این است که این مشکلات قابل حل است، مسؤولان باید برای حل این مشکلات، برنامه ریزی و تلاش کنند.

 

امام جمعه مراغه با بیان این‌که انتظار مردم از مسؤولان کنترل قیمت های بازار و مقابله با تورم بی حساب و کتاب است، تصریح کرد: البته باید دانست که تحریم ها در بخش های مختلف موجب خودکفایی کشور شده است، چنانکه رهبر انقلاب فرمودند، در مسأله اورانیوم 20 درصدی، تحریم باعث شد تا متخصصان جوان کشور با اتکاء به دانش و توانایی های خود به فناوری اورانیوم 20 درصد و تبدیل آن به صفحه های سوخت دست یابند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که مطالبه جدی رهبر انقلاب از مسؤولان نظام جدای از تحریم ها و فشارهای خارجی استکبار جهانی مدیریت صحیح بر مسایل اقتصادی کشور است، گفت: مسؤولان باید با عمل به مطالبه های رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی موجود، تلاش و اهتمام بیشتری انجام دهند.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات خرداد ماه سال آینده اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که خرداد سال آینده برگزار خواهد شد، صحنه ای دیگر برای تجلی اراده، عزت، اقتدار و ولایت مداری ملت ایران خواهد بود.

 

وی با بیان این‌که حضور گسترده مردم در این انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: این حضور پرشور باید با انتخابات آگاهانه همراه باشد، در این انتخابات، مردم بر اساس رهنمودهای رهبری حرکت و انقلاب اسلامی را به اهداف خود نزدیک تر و دشمنان را از دستیابی به اهداف پلیدشان دور کنند.

 

امام جمعه مراغه در پایان با اشاره به تلاش رسانه های غربی برای خدشه‌دار کردن روند برگزاری انتخابات در ایران گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ منتخب مردم باید به اعتماد و آرای ملت احترام گذاشته و ایشان را به آرزوهای بزرگ از انقلاب اسلامی، نزدیک کند./935/پ201/س

 

ارسال نظرات