۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۵۹۶۰۴
مدیر موسسه موعود خبر داد:

برگزاری دوره تربیت مبلغ برای عموم علاقه‌مندان

خبرگزاری رسا ـ مدیر موسسه موعود از برگزاری دوره تربیت مبلغ و اعزام مبلغ به مدارس برای عموم علاقه‌مندان اعم از طلاب و دانشجویان خبر داد.
برگزاری دوره تربیت مبلغ برای عموم علاقه‌مندان

حجت الاسلام والمسلمین زیدی نظری، مدیر موسسه فرهنگی قرآنی موعود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دوره‌ آموزشی تربیت مبلغ در شهریار خبر داد.

وی با اشاره به این‌که این دوره که شامل دو دوره مقدماتی و تکمیلی است گفت: دوره آموزشی تربیت مبلغ با همکاری حوزه علمیه تهران برگزار می شود و مهلت ثبت نام از 25بهن تا24اسفند بوده است.

حجت الاسلام نظری با بیان این‌که زمان شروع دوره در فروردین‌ماه سال 92 خواهد بود گفت: در این دوره از اساتیدی مانند حجت الاسلام فاطمی منش ،حجت الاسلام عشقی استفاده می‌شود.

 مدیر موسسه موعود هدف از برگزاری این دوره را، شناسایی مبلغان و آموزش آنان و در نهایت استفاده از آنها به‌عنوان مبلغ در سطح شهر و مدارس عنوان کرد و افزود: با توجه به نیاز جامعه به مبلغ دینی پربار، تصمیم بر این است که برخلاف سال‌های قبل که فقط طلاب در این دوره‌ها شرکت می‌کردند، در این دوره شرط خاصی لحاظ نشده و علاقه‌مندان بدون شرط سنی وتحصیلی می‌توانند در این دوره‌ها شرکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که این دوره‌ها را گذرانده باشند از نظر علمی و دینی و مذهبی سطحشان بالا رفته و به‌عنوان مبلغ شناخته شده و شبهات را پاسخ میدهند .

حجت الاسلام نظری در پایان از استقبال خوب مردم خبر داد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شهریار، خیابان ولیعصر(عج)، کوچه پروین اعتصامی شماره 21 مراجعه نموده و یا با شماره 65220498 تماس بگیرند./9593/ت302/ص

ارسال نظرات