۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۵۹۶۲۶
طلاب مدارس علمیه خوزستان در بیانیه ای؛

وحدت کلمه سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان خوزستان در بیانیه ای وحدت کلمه را سبب خنثی سازی توطئه های دشمن دانستند.
وحدت کلمه سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در پایان تجمع طلاب و روحانیان مدارس علمیه شهرستان اهواز که در محل مسجد اعظم برگزار شد بیانیه ای از سوی یکی از طلاب قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

ما طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان امروز حرکت سخیف و جنایتکارانه جنایت‎گران سلفی و وهابی در کشتار مردم مظلوم شیعه و پیرو مکتب اهل بیت علیهم السلام در پاکستان را محکوم و تقبیح می کنیم.

ما  حوزویان خوزستانی خواستار ریشه کن شدن این جریان اغراضی که دست پرورده استکبار جهانی به پرچم داری آمریکا، انگلیس و اسرائیل خبیث است را هستیم و از مجامع بین المللی تقاضای اشد مجازات برای این جنایتکاران را خواستاریم.

این قطعنامه می افزاید: این اقدام بی شرمانه از سوی فرقه منحرف وهابیت در کشور اسلامی پاکستان اجرا و یار نخست این فرقه استکبار جهانی است از تمام مسلمانان شیعه و سنی حقیقی و پیرو مکتب رسول الله(ص) می خواهیم که با وحدت کلمه فتنه برادرکشی وهابیون را خنثی کنند.

در پایان نیز شعار های «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد»، از سوی طلاب سر داده شد.

شعار های همیشگی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر وهابی منافق پایان بخش تجمع طلاب و روحامیون اهوازی بود که در هنگام خروج از مسجد اعظم به گوش می رسید./9464/د102/ب

ارسال نظرات