۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۵۹۶۴۲

طلاب حوزه علمیه اردبیل کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب، اساتید، علما و فضلای حوزه علمیه اردبیل در تجمعی اعتراض‌آمیز کشتار شیعیان در پاکستان و عراق را محکوم کردند.
طلاب حوزه علمیه اردبیل کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، طلاب حوزه های علمیه اردبیل نیز امروز همزمان با سراسر کشور در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان کلاس های درس خود را تعطیل کردند و با برپایی تجمع اعتراض‌آمیز در مسجد میر‌زاعلی اکبر اردبیل خشم و انزجار خود از سیاست های تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام را ابراز کردند.

 

حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل در این تجمع با بیان این‌که سکوت سازمان های مدافع حقوق بشر در غرب نسبت به این جنایات، نشان از چهره واقعی سردمداران اظهار داشت: کشتار بی‌رحمانه شیعیان پاکستان بار دیگر چهره کریه سردمداران غربی را آشکار کرد.

 

وی با محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مردم شیعه پاکستان به دست عوامل استکبار و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: شیطنت اخیر گروه‌های تروریستی که با حمایت مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی در پاکستان فعالیت می کنند، ثابت کرد که حمایت از حقوق بشر شعاری تو خالی برای اهداف مغرضانه غرب است.

 

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل ادامه داد: استکبار جهانی دست به جنایت‌هایی زده که در طول تاریخ بشریت بی سابقه است، حمام خونی که امروز به دست گروه های افراطی، تکفیری و سلفی به راه افتاده نتیجه‌ای جز رسوایی و بی‌آبرویی رژیم های مستکبر جهانی در سطح جهانی و بین‌المللی چیز دیگری نیست.

 

حجت الاسلام نوروزی کشتار شیعیان مظلوم پاکستان را نتیجه بی تفاوتی سران برخی از کشورهاب عربی مرتجع منطقه ای دانست و تصریح کرد: امیدواریم دیگر کشورهای اسلامی نیز مهر سکوت را شکسته و سازمان‌های بین‌المللی و حامی حقوق بشر چشم باز کرده و از حقیقت دفاع کنند.

 

وی در پایان با تأکید بر این‌که هدف اصلی دشمنان اسلام از حمایت گروه های تروریستی در منطقه تفرقه افکنی میان شیعه و سنی است، گفت: آمریکا احساس می‌کند با گسیل کردن تروریست‌ها در کشورهای اسلامی می‌تواند مقابل رشد فزآینده مبانی دینی و اسلامی را بگیرد اما خود می داند که این هدف غیرممکن است.

 

گفتنی است، این تجمع با شعارهای ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان همراه بود./9352/پ202/ب

ارسال نظرات