۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۴:۱۸
کد خبر: ۱۵۹۷۶۹
در برج آزادی برگزار شد؛

اختتامیه دومین جشنواره جلوه‌های قرآنی در آیینه نشریات مکتوب، دیجیتال و رسانه‌های قرآنی آیات

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه دومین جشنواره جلوه‌های قرآنی در آیینه نشریات مکتوب، دیجیتال و رسانه‌های قرآنی آیات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال قرآني از منظومه جشنواره قرآني آيات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه دومین جشنواره جلوه‌های قرآنی در آیینه نشریات مکتوب، دیجیتال و رسانه‌های قرآنی آیات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی واقع در میدان آزادی تهران برگزار شد.
در این مراسم حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: رسانه‌ای که در جامعه حاکم است رسانه‌ای وارداتی از سوی غرب است بنابراین باید در این حوزه تمام تلاش خودمان را به کار گیریم تا رسانه‌ای اسلامی حول محور قرآن کریم داشته باشیم، با این عمل ابتکار بازی رسانه‌ای در دست ما خواهد بود.
همچنین در ادامه بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رسانه را مورد نقد و بررسی قرار داد و گفت: در تولید اخبار قرآنی بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم، اگر در این حوزه فعال باشیم می‌توانیم در مسأله سبک زندگی علوم قرآنی و غیره استفاده بکنیم.
در ادامه حجت الاسلام عاملی، استاد تمام دانشگاه تهران بیان کرد: قرآن کریم حقیقت کامل خدای احد و واحد را در خود شرح داده است، این عالم تجلی اراده الهی است و اگر بخواهیم از جلوه حقایق هستی لب به سخن بگشایم باید از کلام وحی سخن بگوییم.
در ادامه این مراسم لاله افتخاری، رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس نیز تاکید کرد: تمام طرح‌هایی که تدبیر شده برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، بدون کمک اصحاب رسانه امکان پذیر نخواهد بود و برای اجرای تدابیر به کمک رسانه‌های جمعی نیازمند هستیم.
لازم به ذکر است در این آیین از نفرات برتر این جشنواره قرآنی تجلیل به عمل آمد و از کتاب آرمان‌شهر اسلامی از دیدگاه قرآن کریم نوشته حجت الاسلام عاملی، استاد تمام دانشگاه تهران رونمایی شد./9599/پ202/ص
ارسال نظرات