۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۵۹۸۱۵

تشکل جدید رسانه‌های آذربایجان‌شرقی فعال می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین تشکل جامع و تخصصی اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی با عنوان « کانون فرهنگی و ورزشی رسانه های استان » اعلام موجودیت کرد.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نخستین تشکل جامع و تخصصی اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی با عنوان « کانون فرهنگی و ورزشی رسانه های استان » متشکل از نیروهای توانمند، متعهد و پیشکسوت پس از هفت جلسه بررسی و تبادل نظر اعضای شورای مشورتی، اساسنامه پیشنهادی و منشور اخلاقی خود را در بیستم اسفند به تصویب رساند.

 

بنابر این گزارش، این تشکل با هدف تعامل، ایجاد وحدت رویه، دفاع از حقوق فعالان رسانه‌ای استان و ارایه خدمات فرهنگی ورزشی به کلیه دست اندرکاران رسانه های آذربایجان شرقی و خانواده های آنان فعالیت خواهد کرد.

 

همچنین با توجه به پیگیری مطالبات صنفی اهالی رسانه، هیأت مؤسس متعاقب تصویب اساسنامه پیشنهادی که در چارچوب مقررات مربوط تنظیم شده است، پیگیر مسائل و موارد حقوقی کانون با مراجع ذیربط شده است.

 

بنابر اعلام هیأت مؤسس، این تشکل به زودی شرایط عضویت را به همراه فراخوان عمومی اعلام خواهد کرد، افزون بر این هیأت مؤسس به دنبال فراهم کردن زمینه های لازم برای عضوگیری، برگزاری مجمع عمومی کانون و انتخابات هیأت مدیره خواهد بود./935/د102/ب

ارسال نظرات