۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۵۹۸۹۸

اعلام زمان تعطیلات نوروزی مدارس علمیه استان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان به ارائه برنامه تعطیلات مدارس علمیه خوزستان پرداخت.
حجت الاسلام آلبکل ـ معاون آموزش حوزه علميه خوزستان

حجت‌الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز به ارائه برنامه تعطیلات مدارس علمیه خوزستان پرداخت.

وی با بیان این که تعطیلات نوروزی طلاب مشغول به تحصیل در پایه یک از 29 اسفند آغاز می شود اظهار داشت: این تعطیلات تا پنجم فروردین ماه سال 92 همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)  ادامه پیدا می کند.

حجت‌الاسلام آلبکل زمان آغاز تعطیلات نوروزی طلاب در پایه دو را نیز 29 اسفند ماه اعلام کرد و گفت: کلاس های درس طلاب مشغول به تحصیل در پایه دو  از تاریخ 9 فروردین ماه 92 از سر گرفته می شود.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان تعطیلات نوروزی را فرصت مناسب جهت صله رحم دانست و گفت: این سنت حسنه در دین اسلام بسیار تأکید شده است.

حجت‌الاسلام آلبکل تعطیلات نوروزی و حضور در بین خانواده را فرصتی مناسب جهت تبلیغ دین عنوان کرد و گفت: طلاب در دید و بازدید عید می توانند به بیان سخنان مفید و تبلیغ معارف اسلامی بپردازند./9464/ت302/ب

ارسال نظرات