۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۵۹۹۹۵
دادستان عمومی و انقلاب قم:

آمران به معروف حمایت قضایی و انتظامی می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ دادستان عمومی و انقلاب قم، تذکر لسانی را وظیفه همگان دانست و گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان مورد حمایت قضایی و انتظامی قرار می‌گیرند.
امر به معروف و نهي از منکر
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، مصطفی برزگر گنجی دادستان عمومی و انقلاب قم در همایش آموزشی 110 شورای هیأت‌های مذهبی و مساجد استان به تشریح وضعیت امنیتی، اخلاقی و اجتماعی در قم پرداخت و گفت: قم با وجود خیل عظیم مسافران و قرار گرفتن در چهار‌راه مواصلاتی کشور به عنوان سومین استان امن کشور محسوب می‌شود.
 
وی با ابراز خرسندی از توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در این شهر، بی‌توجهی به احیای این دو فریضه مهم را دلیل اصلی وقوع منکرات و بی‌اخلاقی‌ها در کشور ذکر کرد.
 
دادستان عمومی و انقلاب قم تذکر لسانی را وظیفه همگان دانست و اظهار کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان قم مورد حمایت قضایی و انتظامی قرار می‌گیرند تا شرایط مطلوبی برای احیای این دو فریضه الهی فراهم شود.
 
حسین صیدی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز در این همایش، تذکر لسانی در برابر منکرات را وظیفه همه مردم دانست و گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان تحت حمایت حقوقی و قضایی قرار دارند./927/د102/پ
ارسال نظرات