۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۲۴۷
عسگر اولادی:

با قول احسن با یکدیگر برخورد کنیم

خبرگزاری رسا ـ عسگراولادی تصریح کرد: همه ما در تعاملات سیاسی گروه های مختلف باید روش قول احسن را در پیش بگیریم تا به رشد برسیم.
حبيب الله عسکر اولادي رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حبیب الله عسگر اولادی رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز در همایش سراسری این جبهه در مجتمع فرهنگی رفاه پس از تاکید بر این که امروز انقلاب در یک پیچ تند تاریخی قرار دارد، گفت: ماموریت ما در گفت وگو های بین جبهه پیروان و مجموعه اصول گرایی و قطب های انتخاباتی است و ما باید با یکدیگر قول احسن داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: شیطان در مرصاد قرار دارد تا ببیند کجا دو مومن یا دو مجموعه مومن در حال مذاکره هستند تا در آن جا حاضر شود و بین آنها آشوب ایجاد کند و علت آن این است که شیطان دشمن قسم خورده انسان است.

 

وی افزود: در حال حاضر که ما به توافق رسیده ایم که جبهه پیروان و سایر اصولگرایان با محوریت جامعتین به وحدت و همدلی برسیم، شیطان به سبب قسمش به جلالت خداوند، به دنبال آشوب افکنی در این میان است.

 

عسگر اولادی در پاسخ به نقدی که بر مناظرات وی وارد کرده اند عنوان کرد: بعضی نقد می کنند که شما امتیازاتی به فرد مقابل داده اید، در این باره باید بگویم اگر مناظرات نقی مطلق باشد دیگر معنای مناظره ندارد.

 

وی با بیان این که قول احسن یعنی اندیشه نیکو را به بهترین الفاظ برای آرامش دادن به مخاطبان بیان کردن، اظهار داشت: ما در تعاملات سیاسی گروه های مختلف باید چنین گقتاری را در پیش بگیریم تا به رشد برسیم.

 

وی با بیان این که برای پیروزی باید مخلص بود، گفت: مخلص کسی است که هر کاری که می کند خالص برای الله باشد و در اخلاصش پایمردی کند تا اخلاصش پذیرفته شود و این فقط مختص انبیا و اولیا نیست و هر کسی این ظرفیت را دارد که به این جا برسد.

 

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: امتحان ما در موفقیت ها است و شیطان بخصوص در زنده بادها انسان را فریب می دهد و قرآن نیز می فرماید شیطان شما را مغرور می کند و مغرور شدن به سوابق سیاسی و مبارزاتی از آفات فعالیت ها و محافل سیاسی بخصوص در محافلی است که ندای حق در آن باشد.

 

این گزارش حاکی است، اسدالله بادامچیان رییس ستاد انتخاباتی شورای های شهر و روستای جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در همایش سراسری این جبهه به تشریح فعالیت های این ستاد پرداخت.

 

عضو هیئت موتلفه در ارائه گزارش خود در اشاره به کمبود منابع مالی این جبهه گفت: جریان های اصلاح طلب و انحرافی از جهت پول و قدرت بسیار برتر از ما هستند ولی ما قدرت خداوند را به همراه داریم.

 

وی با اشاره به کمبود منابع مالی عنوان کرد: با توجه به این مشکلات باید تبلیغ را به سمت محتوایی شدن پیش ببرید و فعالیت در هیئات را جدی بگیرید و بیش تر سعی شود از روش مستقیم و چهره به چهره استقاده شود تا بتوانیم یک فعالیت فراگیر داشته باشیم.

 

بادامچیان با بیان این که کلان شهر تهران سیاسی تر از هر جای دیگر است، گفت: فهرست شورای شهر این جبهه در حال آخرین بررسی ها است و امیدواریم به زودی نهایی بشود و مداکرات ما با سایر تشکل ها و گروه های سایر اصول گرایان در حال انجام است و هدف این است که به یک لیست واحد برسیم و می خواهیم ترکیب شورای شهر تهران که برای دنیا مورد توجه است، یک الگو و سرمشق باشد و بتواند شهر تهران را از مشکلات جاری رها کند و به یک پیشرفت متعالی برساند.

 

بادامچیان ضمن تاکید بر بحث بیداری اسلامی و ورود به دهه چهارم انقلاب با مرکزیت مقام معظم رهبری بر ضرورت تبلیغ بیشتر در زمینه شوراهای اسلامی تاکید کرد و گفت: اگر شورای شهر با رییس جمهور هماهنگ و همراه نباشد، مشکلات بسیاری برای رییس جمهور آینده ایجاد می کند. /959/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات