۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۶۰۳۲۴
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت:

جنگ روانی اخیر بر انتخابات سال آینده متمرکز شده است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت گفت: تحریم های اقتصادی غرب تنها با هدف گسترش نارضایتی های عمومی از نظام و فشار روانی بر مردم و در نهایت ایجاد آشوب در کشور بود.
حجت‌الاسلام  قهرمان احمدي، مشاور استاندار آذربايجان‌شرقي در امور روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت امروز در همایش ناظران امین دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی پس از شکست در فتنه 88، تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی اخیر، تمام تلاش خود را بر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده متمرکز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌های اقتصادی غرب تنها با هدف گسترش نارضایتی‌های عمومی از نظام و فشار روانی بر مردم و در نهایت ایجاد آشوب در کشور بود که خوشبختانه با رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم این توطئه دشمن نیز نقش بر آب شد، با این حال باید منتظر فتنه‌های جدید استکبار علیه نظام اسلامی بود.

امام جمعه هریس با بیان این‌که رسانه‌های بیگانه از چند ماه گذشته توطئه‌های دشمنان در انتخابات آینده را کلید زده‌اند، افزود: باید با هوشیاری کامل و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب زمینه را برای انتخابات پر شور و گسترده فراهم کنیم، یکی از اهداف دشمن رای‌آوری عده‌ای نالایق و فاصله‌دار با ولایت است.

حجت الاسلام احمدی خواستار بصیرت و هوشیاری مردم در انتخابات خرداد سال آینده شد و گفت: انتخابات سال آینده از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و ضرورت دارد بیش از هر زمان دیگر بستر مشارکت همه‌جانبه مردم را در انتخابات آینده فراهم کنیم تا مردم با دلگرمی و امیدواری بیشتر به فرد شایسته و دارای صلاحیت و لیاقت رأی بدهند.

وی با بیان این‌که همچون انتخابات‌های گذشته، حضور مردم در انتخابات خرداد نیز تعیین‌کننده است، تصریح کرد: دشمنان در صدد تزریق و القای برخی شبهات و فضای ناامیدی و یأس در جامعه هستند تا مردم را از انتخابات آینده دلسرد کنند، دشمنان چشم انتظار یأس و ناامیدی و سرخوردگی این ملت هستند.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت افزود: ضرورت دارد همگان بصیرت ولایی داشته باشیم تا بهانه‌ای به دست دشمنان در تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران نیفتد، از سوی دیگر نباید انتخابات شوراها در سایه انتخابات ریاست جمهوری کم رنگ دیده شود بلکه این انتخابات نیز در بعد منطقه‌ای، شهرستانی و استانی می‌تواند انتخاباتی سرنوشت‌ساز باشد.

حجت الاسلام احمدی در ادامه بزرگ‌ترین تقوای سیاسی در آینده را حضور آگاهانه و با بصیرت در انتخابات دانست و افزود: در انتخابات آینده بلوغ سیاسی و عقلانیت مردم ایران نمود و جلوه‌ای واقعی پیدا می‌کند و بیش از گذشته همه به صحنه می‌آیند تا اندیشه اسلامی، دینی ظهور و بروز پیدا کرده و توطئه دشمنان نیز در نطفه خفه شود.

وی با بیان این‌که مردم ایران بار دیگر با حضور گسترده در این انتخابات و با مشارکت حداکثری خود دشمنان را بهت زده خواهند کرد، گفت: شورای نگهبان قانون اساسی حاصل تلاش های علمی و عملی امام راحل و یادگار ماندگار بنیان گذار جمهوری اسلامی برای همه عصرها و نسل هاست./935/پ202/ی

ارسال نظرات