۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۶۰۹۱۶

تشییع پیکر دو شهید گمنام در زنجان

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس زینبیه زنجان را عطرآگین می کند.
وداع با شهداي گمنام

علی قربانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در شهر حسینی زنجان تشییع و تدفین خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که مراسم معنوی تشییع پیکر شهدای گمنام پنجشنبه 22 فروردین وارد استان زنجان خواهد شد، خاطرنشان کرد:پس از برگزاری مراسم وداع، پیکرهای پاک این دو شهید بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شهرستان خدابنده، راهی شهرهای سجاس، ایجرود و شهر زنجان می شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان، گفت: شامگاه 23 فروردین پس ورود پیکرهای مطهر این دو شهید به شهر زنجان، برنامه شب وداع و دومین یادواره شهدای جاویدالآثر و گمنام این استان پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قبای شهرک کارمندان برگزار می شود.

 

قربانی از برگزاری مراسم استقبال از شهدا در تعدادی از مدارس زنجان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی صبح روز شنبه 24 فروردین برگزار می شود، افزون بر این‌که ویژه برنامه شب وداع نیز پس از نماز مغرب و عشا همان روز در مسجد مهدیه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در واحد اعتمادیه برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که مراسم معنوی تشییع این دو شهید گمنام ساعت ده صبح روز یکشنبه 25 فروردین از سبزه میدان آغاز و تا امامزاده سید ابراهیم(ع) ادامه می یابد، گفت: مراسم تدفین پیکر مطهر این دو شهید گمنام ساعت 16عصر یک شنبه 25 فروردین در سایت امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

 

بنا بر این گزارش، همزمان با این مراسم که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خواهد بود، ویژه برنامه های معنوی تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرهای تبریز و اردبیل نیز برگزار خواهد شد./9351/پ202/س

ارسال نظرات