۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۶۱۰۴۶
آیت الله طبرسی:

همبستگی ملی رمز تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی مسؤولان و مردم در سال جدید تأکید کرد و گفت: همبستگی ملی رمز حماسه آفرینی ملت ایران در بعد سیاسی و اقتصادی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار استاندار و معاونان استانداری به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید خط و مشی نظام را مشخص کردند و راه صحیح پیشرفت را معرفی کردند.

 

وی با بیان این که مسؤولان رسالت سنگینی در تحقق شعار امسال دارند، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تحقق عملی رهنمودهای رهبر انقلاب در سال جدید بهره گرفته شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان و مدیران رده های مختلف کشور نقش بسیار مؤثری در تحقق واقعی شعار امسال بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: اگر رهنمودهای رهبری به خوبی در کشور اجرا شود به یقین شاهد شکوفایی و بالندگی بخش های مختلف کشور خواهیم بود.

 

آیت الله طبرسی بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی مسؤولان و مردم در سال جدید تأکید کرد و گفت: همبستگی ملی رمز حماسه آفرینی ملت ایران در بعد سیاسی و اقتصادی است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان همواره از وحدت و همدلی ملت ایران هراسان بوده و هستند، بیان داشت: آحاد جامعه باید  آگاهانه  در مسیری را که رهبر انقلاب مشخص کردند حرکت کنند چون راه سعادت و تعالی همان است که ولی فقیه ترسیم می کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و اتخاذ تدابیر لازم جهت هر چه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را از مهم ترین مسؤولیت های مدیران استان در سال جدید دانست و اذعان داشت: این دو موضوع به عنوان نمادهای اصلی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، به حتم محور فعالیت های همگان در سال 92 خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که قرار دادن حماسه اقتصادی درکنار حماسه سیاسی نشان دهنده اهمیت اقتصاد در کنار سیاست در تفکر رهبرمعظم انقلاب اسلامی است، افزود: ایشان با تأکید بر حماسه آفرینی در بخش اقصادی درجه اهمیت اقتصاد را در کنار سیاست در برهه کنونی یادآوری کردند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که به کار بردن مفهوم حماسه در کنار مقوله سیاست و اقتصاد در پیام نوروزی رهبرمعظم انقلاب بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: اطلاق این کلمه برای روند امور کشور افزون بر هوشیاری رهبرمعظم انقلاب و تشخیص ضرورت های پیش روی کشور از سوی ایشان، نشانه تأکید بر خلق حماسه ای بزرگ  برای حل مشکلات به ویژه در بعد اقتصادی کشور است.

 

آیت الله طبرسی ملت ایران را ملتی حماسه ساز در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در 34 سال اخیر به همه دنیا ثابت کردند که برای دفاع و حراست از آرمان های انقلاب همواره در صحنه حضور دارند.

 

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران نیز در این دیدار با تأکید بر تقویت همکاری و هم دلی میان همه مدیران، نمایندگان، نخبگان، علما و مردم استان، گفت: تقویت فعالیت ها و برنامه های توسعه ای مازندران در راستای تحقق رهنمود های رهبری، هدف اساسی مدیران در سال جدید است که با جدیت دنبال خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که همه مسؤولان استان در سال جدید مصمم به ارائه خدمات صادقانه هستند، تصریح کرد: برگزاری انتخابات قانونمند، مأموریت محوری مدیران مازندران است.

 

استاندار مازندران با اشاره به برگزاری جلسات ستاد انتخابات مازندران از دو ماه گذشته در استان، افزود: چهار هزار و 53 شعبه ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات در مازندران پیش بینی شده است./950/پ203/س

ارسال نظرات