۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۶۱۰۷۶
حجت الاسلام رضوی مهر:

حماسه اقتصادی با بهرمندی از فقه اسلامی محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مشاور و نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور کاندیداهای مورد پذیرش شورای نگهبان را تا زمانی محترم دانست که در چارچوب قانون حرکت کنند و گفت: هرکس ذره ای از این مسیر منحرف شود از چشم مردم می افتد.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه

حجت‌الاسلام سید جلال رضوی مهر مشاور و نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: حماسه سازی روحیه جهادی می خواهد؛ رییس جمهور آینده با روحیه جهادی می تواند کشور را به این هدف نزدیک کند.


حجت الاسلام رضوی مهر زمینه سازی حضور ملت ایران در حماسه سیاسی را یکی از مهم ترین وظیفه مسؤولان کشور عنوان کرد و گفت: قوای سه گانه در خیمه ای فعالیت می کنند که نشاط، توانمندی، سعادت در آن موج می زد؛ از این رو با قصد قربت، نیکی و خیرخواهی و با اقتدار می توانند بستر ساز این جریان عظیم باشند.

 

وی همه کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان را محترم خواند و تصریح کرد: آنها تا زمانی که در چارچوب قانون حرکت کنند مورد پذیرش مردم هستند اما اگر ذره ای از این مسیر منحرف شوند از چشم مردم خواهند افتاد و حتی لیاقت کاندیداتوری ریاست جمهوری را هم نخواهند داشت.


حرکت دشمن شاد کن احزاب آنها را از چشم ملت می اندازد
مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور وحدت، انسجام و یکدلی را نیاز اصلی کشور دانست و گفت: همه گروه ها و احزاب تا زمانی مردمی و محبوب هستند که حرکت های دشمن شاد کن نداشته باشند؛ اگر حزب یا فردی گوش شان به آن سوی مرزها باشد از چشم تیز بین ملت پنهان نخواهند ماند.


حجت الاسلام رضوی مهر با بیان این که رجال سیاسی آزاد هستند به میدان بیایند و تبلیغ کنند، اظهار کرد: کاندیداها باید توجه داشته باشند که تنها عملکرد خود را بازگو کنند و از تخریب رقبای خود پرهیز کنند.


وی انتخاب از روی شناخت، آگاهی و معرفت را به مردم توصیه کرد و گفت: مردم گفتار و رفتار کاندیداها را بررسی و با تحلیل صحیح سعی کنند فرد اصلح را انتخاب کرده و حماسه سیاسی خلق کنند.


همه انتخابات گذشته آزاد و قانونی بوده است
نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور با تأکید بر این که همه انتخابات های گذشته آزاد و در چارچوب قانون بوده است، ابراز داشت: محور قرار دادن قانون اساسی موجب شده همه احزاب، گروه ها با سلایق مختلف بتوانند به میدان بیایند.


حجت الاسلام رضوی مهر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پیش نیاز حماسه سیاسی آینده دانست و گفت: یقینا مردم با حضور فعال خود در در روز انتخابات بار دیگر موجب تحیر و پریشانی دشمنان خواهند شد.


حماسه اقتصادی با بهرمندی از فقه اسلامی محقق خواهد شد
وی ضمن بیان وظایف سنگین دولت در حماسه اقتصادی، گفت: این به م
عنای دولتی شدن اقتصاد نیست، دولت باید جلوی واسطه های کلان و ریخت و پاش ها را بگیرد همچنین از اختصاص وام های بانکی برای افراد ویژه جلوگیری کند.


نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور با تأکید بر این که اندیشمندان اسلامی با بهره مندی از مکتب اسلام توانسته اند مبانی و جایگاه اقتصاد اسلامی را ترسیم کنند، ابراز داشت: فقه ما بسیار پویا و توانمند است و مسؤولان می توانند با بهره گیری از مکتب عالی اسلام به این مهم دست پیدا کنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات