۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۶۱۰۹۶

پذیرش 165 طلبه جدید در مدارس علمیه خواهران زنجان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران زنجان‌ از پذیرش 165 طلبه جدید در سطوح دو و سه مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.
حوزه علميه خواهران

زینب صالحی، معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان‌ از راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران معصومیه شهرستان قیدار در نیم سال تحصیلی جاری خبر داد و اظهار داشت: نخستین ورودی های این مرکز علوم دینی هم اکنون مشغول تحصیل هستند.

 

وی در ادامه از پذیرش 165 طلبه جدید در سطوح دو و سه مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد و گفت: 125 طلبه در سطح دو، 10 طلبه نیمه حضوری و 30 طلبه نیز برای تحصیل در سطح سه پذیرش خواهیم داشت، افزون بر این‌که به دنبال افزایش ظرفیت پذیرش طلبه در مدارس علمیه استان هستیم.

 

معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که مهلت نام نویسی در حوزه‌های علمیه خواهران تا 24 فروردین‌ تمدید شده است، اظهار داشت: علاقه مندان به تحصیل در سطح دو حوزه علمیه خواهران امسال بدون آزمون پذیرش خواهند شد، با این توضیح که پذیرش طلبه براساس اطلاعات تحصیلی داوطلبان در مقطع دیپلم خواهد بود.

 

صالحی با بیان این‌که ثبت‌نام برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران از طریق اینترنت انجام می‌شود، گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.irبه منظور ثبت‌نام علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است، علاقه‌مندان می‌توانند مراحل نام نویسی را از این پایگاه اینترنتی و مدارس علمیه خواهران سطح استان تکمیل کنند.

 

وی با بیان این‌که فارغ‌التحصیلان سطح دو حوزه های علمیه مدرک معادل کارشناسی دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: در این زمینه نمرات دوره دبیرستان و مصاحبه ملاک پذیرش طلبه قرار خواهد گرفت./9351/ت302/ب

ارسال نظرات