۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۶۱۸۱۹
نماینده خبرگان رهبری:

جلب اعتماد اقتصادی و سیاسی مردم وظیفه دولت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با تأکید بر توجه کارشناسی نسبت به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: دولت بایستی با نگرش جهادی از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همچنان حمایت کرده و با مدیریت صحیح بازار، زمینه جلب اعتماد و رضایت بیش از پیش مردم را فراهم کند.
حجت الاسلام والمسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان‌شرقي در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که تحقق شعار سال با همت و تعامل نزدیک مردم و مسؤولان محقق خواهد شد، اظهار داشت: آثار و برکات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی تنها منحصر در سال جاری نخواهد بود.

 

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌ها بر اصلاح زیرساخت های اقتصادی کشور تأکید کردند، خاطرنشان کرد: نامگذاری سال‌های اخیر با صبغه اقتصادی نشان می دهد که رهبری توجه ویژه ای نسبت به خروج کشور از اقتصاد نفتی دارند، امسال بایستی برای رهایی از اثرگذاری تحریم‌ها به دنبال فرصتی برای اصلاح زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی کشور باشیم.

 

نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: دولت بایستی با نگرش جهادی از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همچنان حمایت کرده و با مدیریت صحیح بازار، زمینه جلب اعتماد و رضایت بیش از پیش مردم را فراهم کند، اگر رهبری سال‌های گذشته بر اجرای اصل 44 قانون اساسی تأکید داشتند، با هدف فعال سازی و افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور بوده است.

 

وی با بیان این‌که دولت هیچگاه نمی تواند تاجر خوبی باشد، افزود: برای تحقق حماسه اقتصادی باید اقتصاد بخش خصوصی فعال شود و زمینه سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در مناطق مختلف کشور فراهم شود، البته باید در نظر داشت که سرمایه گذاران همواره به دنبال مناطقی هستند که توجیه اقتصادی برایشان داشته باشد.

 

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که ایران اسلامی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و بهره مندی از منابع طبیعی و دیگر شاخص های مهم اقتصادی همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده است، تصریح کرد: دولت بایستی ضمن حمایت از تولید داخل و افزایش اشتغال در بخش خصوصی، در جهت تسهیل در امور سرمایه‌گذاران نیز همت داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را مهم ترین مهم‌ترین عوامل تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: همگان با حماسه اقتصادی، امسال رسالت خطیر دیگری در عرصه سیاسی بر عهده همگان است، ‌ملت ایران باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی به دشمنان ثابت کند که همیشه در صحنه حضور دارند./935/پ202/س

ارسال نظرات