۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۶۲۳۷۴
خطیب جمعه زنجان:

سپاه از بدو تشکیل در خدمت نظام و انقلاب بوده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی گفت: دشمنان بدانند که سپاه بیش از هر زمان دیگری آماده دفاع از کیان نظام اسلامی است.
سپاه از بدو تشکیل در خدمت نظام و انقلاب بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی، امام جمعه موقت زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب بوده است.


وی با بیان این‌که سپاه از بدو تشکیل در خدمت نظام و انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه همواره خاری بر چشم دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است از این رو همواره شاهد تبلیغ علیه این نیروی مقدس در رسانه های غربی هستیم.

 

امام جمعه موقت زنجان هدف از تخریب چهره سپاه از سوی غرب را تزلزل در جایگاه این نیروی مخلص و وفادار به نظام دانست و گفت: از مهمترین ویژگی های پاسداران ولایت‌مداری آنان است، بنابراین نباید از تبلیغات مسموم غرب علیه سپاه تعجب کرد، البته دشمنان بدانند که سپاه بیش از هر زمان دیگری آماده دفاع از کیان نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه در دفاع از نظام و انقلاب همیشه پیشگام بوده است و در این عرصه به دستاوردهای بزرگی دست یافته که موجب حیرت کارشناسان نظامی غرب شده است، امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در تجهیزات دفاعی و تکنولوژی روز نظامی آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید را دارد.

 

وی با تأکید بر این‌که سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست، یادآور شد: خدمات ارزشمند سپاه در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، ملت ایران نیز قدرشناس دلاورمردان و بسیجیان هستند، چراکه یکی از نقاط قوت نظام اسلامی در مقابله با دشمنان نیروهای مخلص سپاهی و بسیجی است.

 

امام جمعه موقت زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش همیشه و در همه حال حافظ نظام و انقلاب بوده است، جانفشانی‌های ارتشیان در دوران 8 سال دفاع مقدس در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی فراموش نخواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به جانفشانی شهدای ارتش گفت: دشمنان با وجود نیروهای جان برکف جرأت جسارت به کشورمان را ندارند، چراکه نیروهای مسلح ایران هرگونه تهدید احتمالی دشمن را در کمترین زمان ممکن با کوبنده‌ترین پاسخ همراه خواهد کرد.

 

وی در ادامه با تقدیر از حضور گسترده مردم زنجان در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع پیکر شهدای گمنام اظهار داشت: آسایش، امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدااست، باید قدردان خون شهدایی باشیم که با ایثار جان خود زمینه استقلال و آرامش کشور را فراهم کردند./9351/پ202/ب

ارسال نظرات