۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۶۲۳۸۲
نماینده خبرگان رهبری:

انفجارهای آمریکا سناریوی دوباره کاخ سفید علیه مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: آمریکا صاحب بزرگترین شبکه تروریسم دولتی در جهان است، به یقین چنین تفکری به مردم کشور خود نیز رحم نخواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به انفجارهای تروریستی اخیر در آمریکا اظهار داشت: آمریکا با مقدمه سازی به دنبال فتنه ای دیگر در منطقه است، جامعه بین الملل بایستی نسبت به منشا و پشت پرده حوادث اخیر هوشیار باشند.


وی با تأکید بر این‌که دولتمردان آمریکا در انفجار اخیر این کشور درصدد طراحی سناریویی دیگر در خاورمیانه علیه مسلمانان هستند، خاطرنشان کرد: هیچ کس از انفجار در محل برگزاری مسابقات دو ماراتن شهر بوستون آمریکا خوشحال نیست، ملت ایران نیز این حادثه را محکوم می کند، البته بعید نیست که رژیم صهیونیستی  هدایت‌گر جریان جدید در آمریکا باشد.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که مبارزه و مقابله با تروریسم ادعایی کهنه از سوی سردمداران کاخ سفید است، افزود: آنان همواره بر طبل مبارزه با تروریسم کوبیده اند، اما خود صاحب بزرگ ترین شبکه تروریسم دولتی در جهان هستند، به یقین چنین تفکری به مردم کشور خود نیز رحم نخواهد کرد.


امام جمعه مراغه ادامه داد: با توجه به اینکه تمام انفجارها و کشتارها در کشورهای اسلامی زیر نظر و یا با دخالت آمریکا رخ می دهد، این حادثه باعث می شود آنان با درد و دل مردم ستمدیده آشنا شوند، البته دولتمردان کاخ سفید بار دیگر می خواهند در سایه این انفجار، بحث مقابله با تروریسم را مطرح کنند.


وی این حادثه را بهانه ای برای انحراف افکار عمومی از مشکلات اقتصادی آمریکا دانست و گفت: سردمداران آمریکا به دنبال آن هستند که به بهانه های امنیتی مردم را در خانه های خود محبوس کنند، چنانکه در اثر این انفجار اتحادیه اروپا حالت امنیتی به خود می گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به س
الروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: پاسداران مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی بوده و خاری بر چشم دشمنان انقلاب هستند، تبلیغ رسانه های غربی علیه سپاه نشان از اهمیت جایگاه این نیروی مخلص و ولایت مدار دارد./935/پ202/ج

ارسال نظرات