۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۶۲۵۱۸
نماینده خبرگان رهبری:

توان تسلیحاتی نظام اسلامی در خدمت صلح بشری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: دشمنان از درک معنویت و بینش دینی حاکم در میان نیروهای مسلح ایران اسلامی غافل هستند، از این رو با نگرش مادی‌گرایانه همواره از عالی‌ترین تسلیحات نظامی سخن دارند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع فرماندهان پادگان امام رضا(ع)، گروه 11 توپخانه و تیپ مستقل شهید خسروتاش مراغه اظهار داشت: عزت و اقتدار نیروهای مسلح کشور به برکت فرماندهی کل قوا است، به عبارت دیگر رهبری انقلاب به خوبی در مدیریت سیستم دفاعی کشور دشمنان را مجبور به عقب نشینی کرده اند.


وی با تأکید بر این‌که در ایران اسلامی ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی همه در مسیر عزت و اعتلای کلمه الله فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان از درک معنویت و بینش دینی حاکم در میان نیروهای مسلح  ایران اسلامی غافل هستند، از این رو با نگرش مادی‌گرایانه همواره از عالی‌ترین تسلیحات نظامی سخن دارند.


امام جمعه مراغه با اشاره به شکست خفت‌بار رژیم صهیونیستی در جنگ های 22 روزه و 33 روزه غزه و لبنان گفت: ارتشی که ادعای قدرتمندی در خاورمیانه و حتی جهان داشت، توان مقابله با جوانان گروه حزب الله را نداشت، امروز چگونه می تواند مقابل ایران اسلامی که همه جان بر کف آماده فرمان ولایت هستند، جنگ دیگری را آغاز کند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه نرم افزاری و سخت افزاری سرآمد نیروهای مسلح دیگر کشورها است، تریح کرد: دشمنان بدانند که نیروهای مسلح کشور آماده تر از هر زمان دیگری با تمام توان مهاجمان و معترضان به حریم کشور را دفع می کنند.


وی با تأکید بر این‌که ارتقای توانمندی های تسلیحاتی در کشور تنها جنبه دفاعی و پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه دارد، گفت: ارتش پرقدرت ایران اسلامی در کنار سپاه پاسداران، بسیج، حمایت های مردمی و فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مجموعه ای تبدیل شده اند که در تاریخ اسلام و ایران بی نظیر است.


نماینده خبرگان رهبری نیروهای مسلح ایران را در پایداری، استقرار، مقاومت، بیداری و دفاع از نظام اسلامی در طول تاریخ کشور بی نظیر خواند و گفت: بدانید که اگر در مسیر ولایت و توصیه های ایشان گام بردارید، عزت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی را رقم زده‌اید.


همچنین احمد ولی نژاد، فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه در سخنانی بر آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و اظهار داشت: ارتش ولایت مدار در سایه مجاهدت فرزندان این مرز و بوم و خون شهدا توانسته بسیاری از علوم نظامی را بومی سازی کند./935/پ202/س

ارسال نظرات