۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۶۲۶۵۸

همایش روحانیت استان زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ روحانیت استان زنجان 12 اردیبهشت با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
گردهمايي روحانيان

حجت‌الاسلام علی باقری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان از اجرای طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان خبر داد و اظهار داشت: ارتقای بهره وری از فضای فرهنگی و معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه استان مهمترین هدف اجرای این طرح است.


وی ادامه داد: در طرح توسعه امامزاده سیدابراهیم فضای کنونی 21هزار متر مربعی امامزاد سید ابراهیم زنجان، به 350 هزار متر مربع می رسد که طرح توسعه این امامزاد در 2 طبقه و با توجه به اختلاف مکانی ضلع شمالی و جنوبی در 2 طبقه همکف ساخته خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اجرای این طرح در فاز اول با برآورد 30هزار و940متری اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: مساحت عیانی دارای 13هزار  و 820متر ارزیابی شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 39 بقعه متبرکه زنجان با حضور 75 هزار زائر خاطرنشان کرد: تاکنون 49 امامزاده در استان بازسازی، مرمت و احیاء شده که در این زمینه نقش خیرین اساسی است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه از سفر نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه به زنجان خبر داد و اظهار داشت: توسعه قیدار نبی، بازدید از امامزادگان بازسازی شده، برگزاری همایش روحانیان از جمله برنامه های این سفر است.
 

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، بازدید از طرح حسینیه، حضور در برنامه شهدای گمنام هیأت عهد آئینه، بازدید از طرح زیتون‌کاری ته دره و حضور در نماز جمعه زنجان از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود./9351/ت303/ب

ارسال نظرات