۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۶۲۹۱۲

توحش در خون سران آمریکاست

خبرگزاری رسا _ مادلین آلبرایت: دیپلماسی و قوه قهریه همیشه در کنار هم بوده اند. رییس جمهوری باید همه گزینه ها از جمله اقدام نظامی را روی میز نگهدارد.
آلبريت

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با تأکید بر اینکه سیاست باراک اوباما، جلوگیری ایران از دسترسی به سلاح هسته ای است گفت: دیپلماسی و قوه قهریه همیشه در کنار هم بوده اند. رییس جمهوری باید همه گزینه ها از جمله اقدام نظامی را روی میز نگهدارد.


مادلین آلبرایت در جریان سخنرانی اش در یک موسسه پزوهشی در لندن، در پاسخ به پرسش خبرنگار صدای آمریکا، مبنی براینکه مانع اصلی در عدم گفتگوی ایران و آمریکا چیست؟ گفت: من معتقدم  دیپلماسی راهی است برای گفتگو با طرفی که با آن اختلاف عقیده دارید تا بتوانید با او صلح کنید یا رابطه برقرار سازید. با این حال فکر میکنم در ایران، احتمالا گروه هایی وجود دارند که  عدم رابطه با آمریکا برایشان سودمندتر است.


علیرغم فرمایشات مقام معظم رهبری، پیرامون پیش شرط تغییر رویه آمریکا در برخورد با جمهوری اسلامی ایران برای انجام مذاکرات، ایالات متحده آمریکا، کماکان خوی استکباری خویش را به کناری ننهاده و هنوز از موضع قدرت پوشالی خویش سخن می گوید.


ظاهراخانم آلبرایت بواسطه کهولت سن، دچار فراموشی شده اند و از یادشان رفته که گزینه نظامی در جنگ تحمیلی هشت ساله، نه تنها خللی در اراده استوار ملت ایران ایجاد ننمود، بلکه از کمبود ها و تحریم ها پس از جنگ، فرصتی ساختند برای رسیدن به قدرت رشد، شکوفایی و خودکفایی .


استفاده نمودن از لفظ گزینه نظامی برای مرعوب ساختن ملت ایران، نقشه نخ نما شده ای است که سالهاست  دیگر حنایش رنگی برای ملت ایران ندارد./1409/9161/خ

ارسال نظرات