۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۶۲۹۸۲
آیت الله مدرسی یزدی:

آیت الله رضوانی تلاش وافری در صیانت از اسلام و قانون اساسی داشت

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی از خدمات ارزنده مرحوم آیت الله رضوانی در جهت صیانت از اسلام و قانون اساسی تجلیل کرد و ارتحال وی را ثلمه ای بزرگ دانست.
آيت الله مدرسي يزدي آيت الله مدرسي يزدي
آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تسلیت ارتحال مرحوم آیت الله رضوانی، عضو فقید فقهای شورای نگهبان، تاکید کرد: ایشان از علمای برجسته و ‌دارای سوابق تحصیلی و تدریسی ممتد خدمت اعاظم نجف از جمله حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بودند.
این استاد خارج حوزه علمیه قم با بیان این که آیت الله رضوانی سوابق تدریسی زیادی نیز داشتند، گفت: آنچه خودم از نزدیک شاهد بودم این بود که ایشان ذهن قوی، سرعت انتقال قابل تحسین و فهمی قوی در فقه و حقوق داشتند. 
وی ابراز داشت: آن عالم فقید از شخصیت ها و فقهای برجسته شورای نگهبان بودند و در طول مدت مدیدی که در شورای نگهبان بودند، هم از حیث صیانت از اسلام و هم از حیث صیانت از قانون اساسی، تلاش های وافری داشتند و توانستند خدمات شایانی را در این مدت ارائه کنند.
آیت الله مدرسی یزدی با بیان این که ارتحال آیت الله رضوانی ثلمه ای بزرگ است، گفت: امیدوارم خداوند متعال خدمات آن عالم وارسته را مورد پذیرش قرار دهد و جای ایشان با یک فرد صالح، عالم و عامل پرشود.
عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی گفت: البته در ایشان خصوصیات برجسته دیگری هم وجود داشت، و دوستانی که از نزدیک بیشتر با ایشان آشنا بودند، باید آن را تبیین کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات