۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۶۳۰۸۶

وب سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه کردستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ وب سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان کردستان با هدف انعکاس فعالیت ها و نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت راه‌اندازی شد.
حجت‌الاسلام احمد بيراميان

به گزارش خبرگزاری رسا از سنندج، حجت الاسلام احمد بیرامیان، مدیر سایت حوزه علمیه کردستان از راه اندازی سایت معاونت تهذیب کردستان در این حوزه خبر داد و اظهار داشت: این سایت که به نحوی حاوی اخبار و اتفاقات حوزه علمیه استان را نیز بر عهده دارد، شامل نشر مطالب اخلاقی و معارف اهل بیت نیز به دو زبان کردی و فارسی است.

وی افزود: از آنجایی که جای خالی این سایت در استان احساس می شد و سایتی در این حیطه در استان مشغول به کار نبود، بر آن شدیم که سایت معاونت تهذیب کردستان را راه اندازی کنیم و اخبار حوزه در استان و معارف ناب محمدی و اهل بیت ایشان را بر عهده بگیریم.

حجت الاسلام بیرامیان با تقدیر از مدارس علمیه استان کردستان در خصوص تعامل با این سایت ابراز داشت: در جلسه مدیران مدارس علمیه به اتفاق مدیران تصویب شد که هر مدرسه رابط خبری جهت ارسال خبر به این سایت معرفی نمایند و اخبار مدارس را در این سایت منعکس کنند که این نشان دهنده اهتمام مدیران به فعالیت در عرصه مجازی و خوش فکری آنهاست.

مدیر سایت حوزه علمیه کردستان اعلام کرد: این سایت  فعالیت رسمی خود را در اواخر سال 91 آغاز کرد و با عنایات حق تعالی و حضرت ولی عصر(عج) جایگاه ویژه ای میان سایت های استان باز کرده و حتی در بین سایت های حوزوی جزو 30 سایت پربازدید و محتوایی مرکز مدیریت به شمار می آید.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در جامعه انسانی خاطر نشان کرد: این سایت دارای صفحات مختلف و متنوعی است که می توان به صفحات اختصاصی مدیریت استان، معاونت های مختلف، صفحه مخصوص مدارس استان، گفتگو های اختصاصی، اخبار حوزه استان، دانلود سخنرانی مقام معظم رهبری و دانلود جلسات اخلاق، گزارش تصویری و گالری عکس، مقالات متنوع مذهبی و اجتماعی اشاره کرد.

حجت الاسلام بیرامیان افزود: از امکانات جالب این سایت ارتباط آنلاین با مدیر سایت هست که علاقه‌مندان به ارسال نظرات و پیشنهادات و انتقادات می توانند از این راه با حوزه علمیه کردستان همراه باشند. پیش بینی می شود این سایت در آینده نزدیک یکی از محوری ترین سایت ها در این استان باشد و هدف ما نشر معارف اهل بیت و بازتاب اخبار این استان به تمامی جهان است.

گفتنی است، علاقه‌مندان به بازدید از سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان کردستان می توانند به آدرس اینترنتی www.kurd.tahzib-howzeh.com مراجعه کنند./935/د102/س

ارسال نظرات