۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۶۳۱۹۴
قائم مقام ستاد اقامه نماز خبر داد:

ارائه40 اثر جدید در حوزه نماز در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام ستاد اقامه نماز از ارائه 40 اثر جدید در حوزه نماز در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد.
حجت الاسلام کلباسي، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی کلباسی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از ارائه 40 اثر جدید در حوزه نماز در نمایشگاه بین المللی امسال خبر داد.
قائم مقام ستاد اقامه نماز در تبیین نقش اجلاس سراسری نماز که شهریور ماه امسال در لرستان برگزار خواهد شد، عنوان داشت: اجلاس سراسری نماز خطوط کلی کار ارگان‌ها و نهادهای مختلف کسور در زمینه اقامه نماز را مشخص می‌کند و یک اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در عرصه نماز است که هر دستگاه و ارگان به تناسب وظایف و ماموریت‌هایش پیام های مرتبط با خود را در این اجلاس دریافت می کند.
حجت الاسلام کلباسی با بیان این که حوزه، همچون سایر نهادها در بخش های مرتبط با خود در اجلاس سراسری نماز مشارکت دارد ابراز داشت: ستاد اقامه نماز در رابطه با به روز شدن ائمه جماعات از طریق آموزش و پرورش استانی، جلساتی را در طول سال برای ائمه جماعات برگزار می‌کند تا کارایی و مهارت آن‌ها را در زمینه ترویج و فرهنگ سازی نماز بالا ببرد.
وی ادامه داد: علاوه بر تفاهم‌نامه‌های منعقد بین ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش برای آموزش ائمه جماعات، مرکز تخصصی نماز در قم، علاوه بر تربیت استاد و مربی برای دوره های مختلف، تولید کتاب و سایر اقلام فرهنگی در رابطه با نماز را در دستور کار دارد.
قائم مقام ستاد اقامه نماز افزود: این مرکز سالانه حدود 40 نفر از طلاب فاضل را شناسایی می کند و برای این افراد دوره های آموزشی مناسبی در زمینه‌های فلسفه، تاریخ و آثار و برکات نماز و شیوه های تربیتی دعوت به نماز برگزار می‌کند. /959/ت302/ع 
 
ارسال نظرات