۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۶۳۶۰۸
مدیر حوزه علمیه تهران:

کاندیداها منافع انقلاب را فدای مسائل شخصی و جناحی نکنند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی با اشاره به حساسیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، تعدد کاندیداها را آسیب آفرین خواند و از آنان خواست به خاطر منافع انقلاب از خواسته های شخصی خود گذر کنند.
آيت‌الله سيد باقر خسروشاهي، مدير حوزه علميه تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین سید باقر خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت تغییر سبک زندگی، کاهش تشریفات و پرداختن به واقعیات در راستای تحقق حماسه اقتصادی، گفت: دولتمردان در تصمیمات، بازاری‌ها در نحوه تجارت و مصرف‌کننده‌ها در مسائل زندگی باید دقت لازم را داشته باشند تا بتوانند در تحقق حماسه اقتصادی مؤثر باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر همه دست به دست هم دهیم و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم، پیروز می‌شویم، همان‌طور که امت پیامبر(ص) در صدر اسلام با تبعیت از ایشان از محاصره اقتصادی پیروزمندانه بیرون آمدند.

مدیر حوزه علمیه تهران با بیان این‌که ما انتخابات یازدهم را در پیش روی داریم و با توجه به فتنه 88  باید تلاش کنیم تا فتنه‌انگیران و منحرفان فتنه دیگری را برپا نکنند، ابراز داشت: روحانیان باید آسیب های فتنه را برای مردم تبیین و تفهیم کنند چراکه آگاهی مردم از مضرات فتنه سبب جلوگیری از آن می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی تأکید کرد: دولت آینده باید نسبت به رفتارش با دشمنان و دنیای غرب هوشیار باشد و سیاست‌های مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشاند.

وی تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را موجب ضعف دانست و با تاکید بر کنار گذاشتن منافع شخصی و گروهی، اظهار داشت: کاندیداها به‌خاطر منافع انقلاب اسلامی به‌نفع یکدیگر کنار بروند./956/ت302/ج

 

ارسال نظرات