۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۶۳۷۶۵

ارائه 90 مقاله پژوهشی از سوی طلاب یزدی

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه یزد از استقبال بی نظیر طلاب یزدی از طرح‏های این معاونت خبر داد و گفت: این که طلاب در چهار ماه 90 مقاله ارائه کرده‏اند کاری بسیار بزرگی است.
ارائه 90 مقاله پژوهشی از سوی طلاب یزدی

حجت الاسلام باقری، معاون پژوهش حوزه علمیه یزد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: با وجود این که از شروع به کار این معاونت بیش از چند ماه نمی گذرد، اما این سطح استقبال برای ما غیر منتظره بود.

وی افزود: بعضی با وجود بیگانگی با بحث پژوهش استقبال خوبی داشتند که این ثابت کرد طلاب اگر آموزش ببینند و پشتکار داشته باشند می‏توانند پیشرفت خوبی داشته باشند.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد با اشاره به برگزاری چندین کارگاه پژوهش و روش تحقیق از سوی این معاونت گفت: سعی ما بر این است که این کارگاه‏ها را تخصصی کنیم و برای این کار به همکاری اساتید نیاز داریم.

وی با اشاره به کمبود وسایل مورد نیاز برای پژوهش گفت: کتابخانه و مکان فعلی که برای پژوهش اختصاص داده شده مناسب حوزه نیست و در این زمینه نیاز به کار بسیاری است.

حجت الاسلام باقری با بیان این که این تعداد مقاله از بین 100 نفر ارائه شده است، گفت: امیدواریم در سال آینده برنامه‏های پژوهشی این معاونت گسترده‎‏تر شود و برای این منظور نیازمند همکاری بیشتر اساتید و طلاب هستیم./9702/ت
303/ب

ارسال نظرات