۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۶۴۰۱۷
باهنر در گرگان:

هاشمی موضع ناصحیح خود در فتنه را جبران کند

خبرگزاری رسا ـ محمدرضا باهنر موضع گیری هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 را مورد سؤال دانست و از وی خواست نقاط ضعف و اشتباهات راهبردی خود را جبران کند.
محمد رضا باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، محمدرضا باهنر، امروز در نشست خبری در گرگان با بیان این که هاشمی یک شناسنامه در انقلاب اسلامی دارد که تعاریف آن متفاوت است، گفت: نقش هاشمی در پیروزی انقلاب اثر گذار بوده است و وی به عنوان هیأت امنای انقلاب زیر نظر امام خمینی (ره) نقش مؤثری در کشورمان داشت.

 

نایب رییس مجلس با بیان این که آقای هاشمی در جریان فتنه 88 حق مطلب را ادا نکرد، بیان داشت: امروز توقع نظام، ملت و همچنین یاران سابق هاشمی این است که وی مواضع خود را نسبت به فتنه 88 روشن کند و با جبران آن اثرگذاری بهتری در جامعه داشته باشد.

 

وی با بیان این که امیدوار هستیم که آقای هاشمی نقاط ضعف گذشته را جبران کند، افزود: البته نباید به دلیل برخی رفتارها خدمات آقای هاشمی نیز نادیده گرفته است.

 

باهنر در پاسخ به سؤوال خبرنگاری که نظر وی را در خصوص حضور هاشمی و خاتمی در انتخابات پرسید، گفت: این افراد اعلام کردند که در انتخابات حضور نخواهد یافت، البته برخی افراد تلاش می کنند که این آقایان حضور یابند.

 

نایب رییس مجلس با بیان این که برخی مواضع احمدی نژاد با اصولگریایی در تضاد است، گفت: برخی مواضع وی در خصوص مکتب ایرانی و ملت اسرائیل منطبق با مشی اصولگرایی نیست.

 

وی به نقش هاشمی در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران سازندگی اشاره کرد و افزود: وی در برخی سیاست های مهم و راهبردی اشتباهاتی داشته است.

 

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله هدفمند سازی یارانه ها اشاره کرد و با بیان این که این طرح باید یک روزی در کشورمان اجرا می شد، گفت: اجرای این طرح مهم یکی از آرزوهای دولت های قبل بود.

 

وی با مثبت ارزیابی کردن اجرای نخست طرح هدفمند سازی یارانه ها، گفت: این طرح در ابتدا خوب اجرا شد، اما در ادامه مسیر دولت در برخی قوانین دچار انحراف شد. 

 

باهنر ضعف در اجرا را یکی از مشکلات مهم طرح هدفمند سازی یارانه در مراحله اول دانست و خاطرنشان کرد: اجرای مابقی این طرح باید درچند مرحله اجرا شود./950/پ202/ج 

ارسال نظرات