۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۶۴۰۹۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ریاست جمهوری صحنه آزمون و خطا نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری با بیان این که ریاست جمهوری صحنه آزمون و خطا نیست، تاکید کرد: کسی که می‌خواهد رییس جمهور شود باید تبعیت از ولایت را به عنوان یک عقیده که هیچ چیز آن را متزلزل نکند مد نظر قرار دهد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقاط قوت دولت فعلی، گفت: نقاط قوت در این دولت فراوان است و بسیاری از شعارهای اصیل و ارزشمند انقلاب که به فراموشی سپرده شده بود در این دولت احیا شد.
وی خدمت رسانی، سادگی و سفرهای استانی که دولتمردان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌‌شدند را از دیگر ویژگی‌های مثبت دولت فعلی برشمرد.
امام جمعه شهرکرد استکبار ستیزی را از شاخصه‌های مهم دولت فعلی ذکر کرد و گفت: مبارزه و مقابله با زیاده‌ خواهی‌های رژیم صهیونیستی سبب شد تا استکبار دل خوشی از این دولت نداشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری خاطرنشان کرد: موفقیت در سیاست خارجی از دیگر ویژگی‌های بارز و نقاط قوت دولت کنونی است.
زاویه گرفتن از ولایت نقطه ضعف دولت فعلی
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با بیان این‌که بقای نظام و پیوند عمیق مردم و مسؤولان با ولایت و تسلیم در برابر ولی امر مسلمین شاخصه اساسی نظام است، یکی از نقاط ضعف دولت فعلی را زاویه گرفتن از ولایت خواند.
وی با اشاره به کلام نورانی امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، اظهار کرد: در این کلام امام مجموعه‌‌ای از معارف دینی، سیاسی، اجتماعی و استکبار ستیزی نهفته شده و دولت آینده باید این امر را به عنوان یک باور قبول داشته باشد و نباید ایده‌ها و نظرات خود را فوق جایگاه ولایت بداند.
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این‌که آیه قرآن به صراحت اطاعت از خدا، پیامبر اعظم(ص) و اولی‌الامر را واجب کرده است، افزود: مصداق بارز اولی‌الامر ائمه معصومان(ع) و در زمان غیبت ایشان ولی فقیه جامع الشرایط است، از این‌رو همه موظیفم که از ولی فقیه اطاعت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: کسی که می‌خواهد رییس جمهور شود باید تبعیت از ولایت را به عنوان یک عقیده که هیچ چیز آن را متزلزل نکند مد نظر قرار دهد.
ریاست جمهوری صحنه آزمون و خطا نیست
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این‌که پست مهم ریاست جمهوری صحنه آزمون و خطا نیست، ابراز کرد: رییس جمهور آینده در صحنه‌های مختلف نظام امتحان خود را پس داده باشد.
امام جمعه شهرکرد توانمندی، تدبیر، کارآیی و تخصص را از ویژگی‌های دیگر رییس جمهور آینده ذکر کرد و گفت: توجه نکردن به عقل جمعی یکی دیگر از نقاط ضعف دولت کنونی است؛ کشور باید با عقل جمعی و تدبیر اهل بینش، دانش و تخصص اداره شود و نمی‌شود از کنار این مسأله به راحتی گذشت./927/ت302/ج
ارسال نظرات