۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۶۴۷۱۰
امام جمعه موقت خرمشهر:

برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی نشان دهنده نقش محوری ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خرمشهر با اشاره به برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی در تهران گفت: برگزاری این اجلاس نشان دهنده نقش محوری و منحصر به فرد کشور ایران در جهت دهی به جریان بیداری اسلامی است.
حجت الاسلام عادل پور امام جمعه موقت خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور، امام جمعه موقت خرمشهر، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که مظهر حماسه سیاسی، انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار داشت: واژه حماسه در جهت تبدیل کاری غیر ممکن به ممکن به کار گرفته می شود.

امام جمعه موقت خرمشهر بیان داشت: ملت ایران با اراده ای پولادین و وحدت کلمه در مقابله با فشارها و سختی ها کشور را در رسیدن به اهداف والای خود کمک خواهد کرد.

وی اهداف والا را حفظ و تقویت عظمت نظام اسلامی برشمرد و ابراز داشت: مردم با شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح وحدت ملت ایران را به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت الاسلام عادل پور به اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: تعهد و کار آمدی لازم رییس جمهور آینده می تواند دولتی توانا در جهت پیشبرد اهداف کشور به سمت آرمان های انقلاب را تشکیل دهد.

وی با بیان این که انتخابات در ایران سالم ترین و آزادترین انتخابات در جهان است، ابراز داشت: تلاش دشمن برهم زدن آرامش حاکم در کشور در زمان قبل و پس از انتخابات است؛ از این رو مسؤولان باید با ایجاد بستری مناسب و حاکم کردن اخلاق و ثبات به برگزاری انتخاباتی مطلوب کمک کنند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی در تهران خاطر نشان کرد: برگزاری این اجلاس نشان دهنده نقش محوری و منحصر به فرد ایران در جهت دهی به جریان بیداری اسلامی است.

حجت الاسلام عادل پور با بیان این که ایران نقطه امید مسلمانان و مستضعفان جهان است، اظهار داشت: سخنان دقیق و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در اجلاس علما و بیداری اسلامی نشان دهنده دید کامل و جامع ایشان از این جریان را باز گو می کند./9464/پ202/غ

ارسال نظرات