۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۶۴۹۳۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم:

الگو قرار دادن حضرت زهرا عامل پیروزی در جنگ فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در خصوص الگوقرار دادن حضرت زهرا(س) و مبارزه با جنگ نرم دشمنان، خاطرنشان کرد: اگر سیده دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه و میان زنان الگو قرارگیرد، این همان حاکمیت ارزش‌های اسلامی است که با این وجود می‌توانیم در جنگ فرهنگی پیروزی حاصل کنیم.
حجت الاسلام بهمني

حجت الاسلام ابراهیم بهمنی، رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی، تابع تعالیم الهی و راه و مشی الهی بود و دنیا را وسیله‌ای برای رسیدن به تقرب حق تعالی تلقی می‌کردند که و این راه اسوه این بانوی اسلام، حضرت رسول اکرم(ص) بود.

وی در خصوص تأثیرگذاری دخت رسول الله(ص) در زنان مسلمان جهان اظهار داشت: حضرت زهرا(س) براساس روایات نقل شده از پیامبراکرم(ص)، ستاره درخشان در میان عترت اهل بیت(ع) است و سیده زنان عالمیان از خلقت یا قیامت و اسوه برای زنان عالم است و اگر در جامعه و در میان زنان آداب زندگی حضرت زهرا(س) تبیین شود، تأثیر بسزایی در صفا، صمیمیت، اعتدال، احترام، شوهرداری، تربیت فرزند و ... در زندگی دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم ادامه داد: اگر تقوی الهی در بین زنان جامعه رعایت شود عفت و پاکدامنی وجود آن‌ها را فرا می‌گیرد و زن هم احساس بزرگی می‌کند و شخصیت از دست رفته خود را باز می‌یابد و در نتیجه مفاسد در جامعه کاسته می‌شود.

وی نگاه به سیره حضرت زهرا(س) و اثرگذاری آن در مبارزه با جنگ نرم را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: جنگ نرم یعنی جنگ فرهنگی که جنگ باید و نبایدها است و اگر در راستای این موضوع، سیده دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه و میان زنان الگو قرارگیرد این همان حاکمیت ارزش‌های اسلامی است که با این وجود می‌توانیم در جنگ فرهنگی پیروزی حاصل کنیم./957/ت302/ص

 

ارسال نظرات