۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۶۵۱۲۸
ولایتی:

نقش مراجع در اجماع اصولگرایان تعیین کننده است

خبرگزاری رسا ـ ولایتی نقش علما و مراجع تقلید را در هدایت اصولگرایان برای اجماع بر روی یک کاندیدای مشخص را مهم خواند و گفت: با همه اصولگرایانی که احساس تکلیف کرده اند رایزنی داشته ایم امیداوریم در آینده نزدیک به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
ولايتي ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اکبر ولایتی کاندیدای احتمالی دور یازدهم ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه در دیدار با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، نقش علما و مراجع تقلید را در هدایت جمع اصولگرایان برای یک نتیجه مشترک تعیین کننده دانست و اظهار داشت: امیدواریم با رسیدن به نتیجه مشترک بتوانیم در آینده دولت مقتدر و یکپارچه را در دور اول انتخابات داشته باشیم تا مشکلات داخلی و خارجی را هرچه زودتر علاج کنیم.

 

وی مسؤولیت دولت آینده را بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: حل مشکلات داخلی و خارجی از جمله بحث هسته ای، رابطه با کشورهای دیگر، مسائل اقتصادی داخلی، مشکلات معیشتی مردم علاج فوری می خواهد.

 

عضو ائتلاف پیشرفت جبهه اصولگرایان افزود: بنابراین باید دولتی توانمند سر کار بیاید که وضعیت را به حالت عادی برگرداند و سپس گام هایی را برای پیشرفت و اعتلای کشور بردارد.

 

ولایتی با تأکید بر این که سعی ما در برقراری اتفاق نظر میان اصولگرایان است، گفت: کارهایی صورت گرفته که نهایتا یک نفر از جمع اصول گرایان به عنوان کاندیدای پیشنهادی به مردم معرفی شود تا تفرق آراء پیش نیاید.

 

وی با بیان این که گام های مثبتی در این زمینه برداشته شده است، اظهار کرد: از چند ماه پیش برای رسیدن به این مهم تلاش کرده ایم با اشخاص مختلفی از اصولگرایان که احساس تکلیف کرده اند صحبت کرده ایم و بسیار امیدواریم به جای خوبی در آینده نزدیک برسیم./928/پ202/ج

ارسال نظرات