۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۶۵۱۷۰
آیت‌الله حسینی بوشهری:

برگزاری انتخابات قوی از هر سلاحی برای کشور بهتر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه عمل به رهنمودهای رهبری را موجب حضور حداکثری در انتخابات خواند و گفت:‌ حضور پر شور مردم و برگزاری انتخاباتی قوی از هر سلاحی برای کشور بهتر است و دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند.
 آيت‌الله حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه پیش از ظهر امروز در دیدار با حداد عادل کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به شرایط ویژه کشور، گفت: ایران اسلامی نقش اساسی در عرصه بین‌الملل دارد و در این شرایط توجه به حوزه فرهنگ نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان این‌که شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت و دشوار شده است، ابراز کرد: تحریم‌ها  و دشمنی دشمنان در شرایط ویژه کشور تأثیرگذار بوده هرچند برخی از مسائل داخلی نیز به این مشکلات دامن زده است.
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری سیاست خارجی کشور را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: عدم توفیق در مسائل خارجی بر روی کارکردهای داخلی نیز تأثیر می‌گذارد.
مدیر حوزه‌های علمیه ادامه داد: امیدواریم کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری کاندید شده‌اند در حل مشکلات کشور توانایی لازم را داشته باشند.
آیت‌الله با اشاره به تعدد کاندیداها، ابراز کرد: در روایات اسلامی نیز توصیه شده که اگر فردی را تواناتر از خود دیدید باید کار را به او واگذار کنید.
وی با تأکید بر این‌که تشکیل ائتلاف‌ها باید بر اساس مصالح کشور باشد، گفت:‌ امیدواریم خیر نظام اسلامی در انتخابات رقم بخورد و شخصی رییس جمهور شود که دارای ویژگی‌های مد نظر رهبری باشد.
امام جمعه قم بر ضرورت توجه به اخلاق انتخاباتی تأکید کرد و اظهار داشت: امروز اخلاق انتخاباتی دغدغه متدینان است و کشور از این بداخلاقی‌ها ضربه خورده است.
مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این‌که ایجاد فضای آرام در انتخابات امری ضروری است، گفت: دنیا چشم به انتخابات ایران دوخته و اقدامات ناپسند در این زمینه موجب خشنودی دشمنان و ناراحتی دوستان و دلسوزان نظام می‌شود.
وی با تأکید بر این‌که تعدد کاندیداهای اصولگرا موجب نگرانی مردم است، ابراز کرد: برخی از روش‌ها همچون پذیرش حکمیت برای رسیدن به کاندیدای واحد مد نظر قرار گرفته و امیدواریم شاهد صف آرایی این افراد در مقابل هم نباشیم.
آیت‌الله حسینی بوشهری عمل به رهنمودهای رهبری را موجب حضور حداکثری در انتخابات خواند و گفت:‌ حضور پر شور مردم و برگزاری انتخاباتی قوی از هر سلاحی برای کشور بهتر است و دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند./927/پ202/ج
ارسال نظرات